17/06/2022
"" MEVSİMLER DEĞİŞTİ , PAPATYALAR ÖLDÜ
AKLI OLAN DELİRDİ AKLI OLMAYAN İSE DÜNYAYI KİRLETTİ ...""🥀🥀🥀
""Oğlum ne oldu sana ???"" Dedi Azîz Ağa .
""Diyar !!!"" Dedi Agit .
""Diyar kaçtı !!!"" Dedi olanları hatırlayınca .
""Ne demek Diyar kaçtı !!!"" Dedi Azîz Ağa sesiyle konağı inleterek .
""Oğlum ."" Dedi Yezda Hanımağa.
"" Diyar nasıl kaçar ???"" Dedi buna ihtimal vermek istemezken .
""Kaçtı ana kaçtı !!!"" Dedi Agit .
Öfkeyle ayağa kalkıp odadan çıkarak .
Menzil Ailesi her ne kadar Agit'i durdurmak istesede Agit durmamıştı , durmayacaktıda .
Diyar'ın ona son cümlesi kafasında yankılanınca öfkeden gözü kimseye görmüyordu .
Odasına gidip silahını alıp beline koymasıyla Azîz Ağa onu durdurmuştu.
""Ağa"m ."" Dedi Agit .
Öfkesini kontrol altına tutmak isteyerek .
Oysa Agit sabırlı bir karaktere sahipti öyle kolay kolay sinirlenmezdi .
Sinirlenirsede siniri öyle hemen geçmez herkesi yakıp kül ederdi .
""Yaralısın !!!"" Dedi Azîz Ağa .
""Ha bir saat erken ha bir saat geç elbet bulunacak . "" Dedi Agit'i durdurarak .
""Kur'an hakkı için !!!"" Dedi Agit
Devamını getirmemek için derin bir nefes alarak .
Diyar onu ve Yare'yi bu gece kendine kurban olarak seçmişti .
Yıllardır Bejna'nın yasını ve acısını gördüğü hâlde sevdama , aşkıma kurban ol demişti.
Azad ise yanında olan dedesi Amed Ağa'ya bakmıştı .
Bu işte parmağı ver mıdır diyerek ama akşam villada olanlar aklına gelince vazgeçmişti .
Diyar'ın kaçıran dedesi olsaydı bu akşam ona o kadar söyleyip damarına basmayacağını çok iyi biliyordu .
Rojhat ise bu gece gereğinden durgundu .
Bu gün Diyar'ın üstüne biraz fazla gitmiş olduğunu düşmüştü .
Damarına basmak yerine ona gaz vermiş olabileceğini düşünüp kendisinden nefret etmişti .
Hazal'ı kurban edilmekten kurtardım derken kurban etmiş olmaktan ölesiye korkuyordu .
Aram Ağa tam telefonu alıp görüntüleri Hazal'a göstereceği sırada duyduğu sesle hızla cebine geri koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAL MENZİL
General FictionHazal'da, Azad'a yaklaşabildiği kadar yaklaşmıştı . Nefesleri birbilerine çarparken de Azad'ın gözlerinin içine bakmıştı. Cebinden çıkardığı ve yıllar önce ona hediye ettiği çakıyı Azad'ın boğazına dayamıştı . Azad ise tek bir an gözlerini Hazal'dan...