01/07/2022
"" ÎLK ÁŞK ,ÎLK Š£VDÁ , ÎLK ÝÁRÁ ...""❤️❤️❤️
Azad'da yanına gelerek Alıç'la ilgilenmeye başlamıştı .
Hazal gitmek istediğinde Azad önüne geçmişti .
"" Hazal ."" Dedi Azad .
""Ufak bir yara sadece . "" Dedi açıklama yaparak .
""İnan bana umrumda bile değil ."" Dedi Hazal .
Yarayı umursamadığını ifade ederek .
""Hazal ."" Dedi Azad .
"" Gerçekten önemsiz bir yara. "" Dedi bir kez daha açıklama yaparak .
"" Azad ."" Dedi Hazal .
""Bana açıklama yapmak zorunda değilsin . "" Dedi yutkunarak.
"" Hakkımda yalan yanlış şeyler düşünmeni İstemiyorum . "" Dedi Azad .
""İyi."" Dedi Hazal .
"" Hadi anlat dinliyorum . "" Dedi imalı bir sesle .
Azad ise susmamak zorunda kalmıştı .
Hazal'a dün gece neden öfke patlaması geçirip kendine zarar verdiğini anlatamazdı ki .
""Sustuğuna göre demek ki bu yarada geçmişte olan diğer yaralar gibi sebepsiz yereydi . "" Dedi Hazal .
""Değildi ."" Dedi Azad .
"" Bu sefer sebepsiz yere değildi . "" Dedi dün gece olanları anlatmak istemeyerek.
""Sebepsiz yereydi !!!"" Dedi Hazal.
"" Bir gün o öfkeden yine bana zarar verecek !!!"" Dedi Azad'a bakarak .
"" İşte o zaman tamamiyle senin esaretinden kurtulup Azât edilmiş olacağım !!! "" Dedi ahırdan çıkarak .
Azad ise öylece Hazal'ın arkasından bakmıştı .
""Senin canını yakmak istediklerini öğrendiğim için yaptım . "" Dedi Azad .
Hazal'ın arkasından sessizce fısıldayarak .
Aram Ağa ise iki gece öncesinin özrü için Azad'ın telefonuna bir masaj ve konum atmıştı .
Attığı konum Diyar ve Jiyan'ın Ağrı Doğubeyazıt'ta bulunduğu dağ evini gösteriyordu .
Attığı mesajda ise asla yapmamam gereken hatanın ufak bir özrü yazıyordu.
Azad düne kadar dayısıyla asla böyle büyük bir kavga edip küseceğini tahmin bile etmezdi .
Keza öylesine büyük bir kavgadan sonrada affetme olasılığını da .
Aram Ağa'nın gönderdiği mesaj ise dayı yeğen arasında olan soğukluğu az da olsa almıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAL MENZİL
Ficción GeneralHazal'da, Azad'a yaklaşabildiği kadar yaklaşmıştı . Nefesleri birbilerine çarparken de Azad'ın gözlerinin içine bakmıştı. Cebinden çıkardığı ve yıllar önce ona hediye ettiği çakıyı Azad'ın boğazına dayamıştı . Azad ise tek bir an gözlerini Hazal'dan...