06/05/2022
"" SEN ALLAH İÇİN NEYİ TERK EDERSEN
ALLAH SANA MUTLAKA ONDAN DAHA HAYIRLISINI VERİR ...""
Hadisi şerif ❤️❤️❤️
ÎKÎ HÁFTÁ ŠÕŇRÁ
Olaylı gecenin ardından tam tamına iki hafta geçmişti .
O geceden sonra da hiç birşey eskisi gibi olmamıştı .
Menzil konağı Hazal ve Hazar'ın yokluğuyla bomboş kalmış koca bir karanlığa gömülmüştü .
Tüm Aile Hazal'ın konağa gelmesi için onu ikna etmeye çalışmıştı .
Hazal ise bu şehre adım atar atmaz kimseyle konuşmamak için telefon'unu kırıp paramparça etmişti .
Menzil Ailesi de Hazal'la hiçbir şekilde ulaşamadığı için onun durumunu öğrenmek istediklerinde de Hazar'ı ve Rojhat'ı arıyordu.
Azad konağın karşında olan konağına geri gitmek yerine villasına geri dönmüştü .
Diyar'ı gördüğünde ona öfkesine yenik düşüp zarar vereceğini bildiği için de bu süre boyunca Menzil konağına adım dahi atmamıştı .
Bu durum ise Azîz Ağa'nın zoruna gidiyordu .
Kendini koca bir Araf'ın içinde hissediyordu .
Kime yanıp üzüleceğini bilmiyordu .
Bir yanı umud'um dediği kızı Hazal.
Diğer bir yanı ömrü boyunca hiç bir zaman onu kendi evlatlarından ayırmayan yeğeni Azad .
Bu sürede Azîz Ağa ve oğulları sürekli Azad'la görüşmüştü .
Azad her ne kadar onlara iyiyim dese de iyi değildi .
Hemde hiç iyi değildi ...
Hazal ondan uzaktı bu durumda fazlasıyla canını acıtıyordu .
Önceden Hazal'la ayrı kaldığı zamanlar belki olmuştu ama o zamanlar Hazal'a konuşmuş durumunu öğrenmişti .
Şimdi ise Hazal'ı hatırlatan en ufak bir detaya bile hasret kalmıştı .
Kendini Hazal'ın onda açtığı yarayla avutmuş özlemini onunla dindirmişti .
İki haftalık sürede her gece düşünmüştü .
Eğer Diyar'ın gazına gelip Hazal'ı kaçırmasaydı Hazal Mardin'de değil onun yanında olacaktı diye.
Mardin toprakları ona iyi mi gelmişti yoksa yarasına tuz mu basmıştı Hazal bilmiyordu .
Bildiği tek şey vardı .
O da nefes aldığında bile acıyan canıydı.
Canı ömrü boyunca hiç olmadığı kadar çok acıyor ve yanıyordu .
Canının acıdığını ise kendine bile belli etmemeye çalışıyor güçlü durmaya çalışıyordu.
Rojhat ve Hazar bu süreçte Hazal'ın kendini iyi hissetmesi için elinden gelen herşeyi yapmış ve yapıyordu .
Berzan Ağa torunlarıyla Mardin topraklarına getirdiği ilk gece Ateşoğlu konağının dört bir yanı torunu Agır'ın anılarıyla dolu olduğunu bildiği için onları konak yerine çiftlik evine götürmüştü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAL MENZİL
Fiction généraleHazal'da, Azad'a yaklaşabildiği kadar yaklaşmıştı . Nefesleri birbilerine çarparken de Azad'ın gözlerinin içine bakmıştı. Cebinden çıkardığı ve yıllar önce ona hediye ettiği çakıyı Azad'ın boğazına dayamıştı . Azad ise tek bir an gözlerini Hazal'dan...