Š£ŇŠÎŽ'LÎK

39.4K 1.3K 511
                                    

05/08/2022

""BİR GÜN BİRİ BU ŞEHİRDEN GİDECEK
VE SEN TÜM ŞEHİR GİTMİŞ GİBİ HİSSEDECEKSİN ...""🥀🥀🥀

              BÎR KÂÇ GÙŇ SÕŇRÁ

Azad ve Azîz Ağa bu topraklardan gideli birkaç gün olmuştu .

Azad konaktan çıktığı an bile Hazal'ı deli gibi özlemişti .

Oysa kendisi iki yıl boyunca Hazal'a hasret kalmamış mıydı ???

Sadece haftada bir gün Hazal'ın bile haberi olmadan onu uyurken bir kaç saat izlemişti .

Şimdi ise Hazal yanında olduğu zamanlar bile onu deli gibi özlüyordu .

Menzil konağına olan herkes ise Azîz Ağa ve Azad'ı Irak'ta sanıyordu .

Oysa amca yeğen Irak'taki şantiyede değildi .

Azîz Ağa'nın ameliyat için Ömer'le birlikte İstanbul'da büyük bir Hastane'deydiler .

Hazal bu bir kaç günlük süreçte Azad'ı özleyip özlemediğini hiç bilmiyordu.

Bildiği tek şey daha Azad gideli birkaç gün olmasına rağmen bile yokluğunu çok hissettiğiydi .

Bu birkaç günlük süreçte de sorun çıkarmadan Azad'ın mesajlarına cevap vermiş aradığında onunla konuşmuştu .

Dılda , Menzil konağında kalacağı sürede rahmetli babası Fırat Menzil'in odasında kalmak istediğini ifade etmiş ve konak halkı da ona saygı duymuştu .

Diyarbakır'da dedesinin konağında kaldığında da rahmetli Annesi Zeyno Menzil'in odasında kalırdı .

Ömer Mertoğlu , Azîz Ağa'nın ameliyatı için başka bir hastasının ameliyatı değip şehir dışına çıkmıştı .

Ali Mertoğlu ise abisi şehir dışına çıkınca Aşiret işleri için Mardin'e geri dönmek zorunda kalmıştı .

Heja ve oğlu Argeş'te bu süreci Menzil konağında Hazal'ın bulunduğu teras katında geçirmeye karar vermişti .

Menzil konağı Ana ve oğula çok iyi gelmişti .

Küçük Argeş babasının yokluğu hissetmesin diye de tüm erkekler onunla normal hayattan daha fazla ilgileniyordu .

Hepsi etrafında dört dönüyor sürekli onunla oyunlar oynuyordu .

Küçük Argeş'in ise bu duruma sıkıldığı ve babasını aradığı söylenemezdi .

Azîz Ağa yeğeni Azad ve Ömer'in ona yaptığı oyunu öğrenince onlara demediğini bırakmamıştı .

Ona göre onca dayanılmaz kalp sıkışmasına rağmen bile kendisi gayet sağlıklı ve iyiydi .

İlaç kulanmasına yada ameliyat olmasına gerek yoktu .

Ameliyat olmayacağım diye inat edince de Azad son çare amcasına Hazal'ı arayıp herşeyi söyleceğini ifade etmişti .

Böylelikle de Azîz Ağa'nın eli kolu bağlanmıştı .

Hazal'ı tanıyordu verdiği son nefese kadar kendini sebep olarak görür ve suçlardı  .

HAZAL MENZİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin