Tanıtım

2.9K 77 29
                                    

❤Öykü Acar❤=iyi kalpli güzel ve çalışkan bir kızdır.burcu ile çok iyi arkadaştır.Hayali modacı olmaktır
❤Burcu Uyar❤=iyi kalpli güzel bir kızdır.Oda öykü gibi modacı olmak istiyordur
Mete Uyar=Burcu ile kardeştir. Şeymayla ilişkisi vardır bazen çok iyi bazen çok sinsi olabilen bir insandır.
❤Şeyma Çetin❤=Şeyma iyi kalpli bir kızdır tabi bazenleri iyi oluyordur. Öyküyü zamanla kıskanıcaktır.
❤Sibel Korkmaz❤=ilker ile evlidir. Komik ve bir o kadar da güzel dir .iyi kalpli burcu ve öyküyle çok iyi anlaşır.
Ayaz Dinçer = aşka fazla inanmayan biridir.kızlarla ilişkisi olmayan bir adamdır. Yani kızlarla ilişkisi o kadar fazla olmamıştır .meteyle ortak tır ve mimarlardır. Kaslı ve yakışıklıdır iyi kalplidir.
Emre Yiğit=İyi kalpli bir çocuktur oda ayazlar la ortak olacaktır.
Ilker korkmaz = Sibelin eşidir.emre ve ayazla çok iyi anlaşır ve oda sibel gibi komiktir.
Meral Acar = Öykünün annesidir. Iyi kalpli çocuklarını çok seven anlayışlı bir annedir.
Kemal Acar=Öykünün babasıdır. Çocuklarını çok sever ama zamanla hastalığı yüzünden ölücektir.
Cem Acar= Öyküyle kardeştir. Iyi kalplidir. Ayazıda çok sever.
Önem Dinçer = Ayazın annesidir. Bülentle sevgilidir. Ayazın iyiliğini ister iyi kalplidir.
Mehmet Karaylı= Ayazın babasıdır. Iyi kalpli anlayışlı bir babadır fakat ayaz babası olduğunu bilmiyordur.

Birbiri Için Atan Iki Kalbin ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin