Chongyun arkasında sakladığı sürprizi Xingqiu'ye verdi. "Aman tanrım bir müzik kutusu !" dedi Xingqiu. "Evet hemdee" dedi Chongyun ve müzik çalmaya başladı. Xingqiu sevinçten yerinden hoplamak üzereydi. Çalan melodi en sevdikleri müzikti. "Bay Xingqiu bu dansı bana lütfeder misiniz?"
Xingqiu elini Chongyun'a uzattı ve dans etmeye başladılar. Kendilerini kaptırıp gittikleri bu müzik eşliğinde kusursuz bir şekilde dans ediyorlardı. Büyük bir tutkuyla. Chongyun, Xingqiu'nin belini sarmıştı. Adımlarını senkonik bir şekilde atıyorlardı. Chongyun onun narin tennine dokunmaya korkuyordu. Çok güzeldi. Xingqiu ona yaklaştı ve başını omzuna yasladı. Aşırı mutluydu adeta bütün bedeni kontrolü kaybedip ikisini bulutlara çıkaracakmış bilgi.
"Peki Yun. Biz bu dansı öğrendik ama nerede kullanacağız?" dedi Xingqiu. Chongyun kıkırdayarak "Xiangling'in düğününde." dedi. İkiside buna güldüler. "Çift olarak mı?" Dedi Xingqiu. "Onu o zaman görürüz." dedi Chongyun. Xingqiu yüzünü astı. "Böyle bir düğün gerçekleşmeyeceği için çift olamayacağız yani. Ne yazık." dedi.Chongyun ona yaklaştı. "Sence bilmeselerdi şaşırırlar mıydı?" dedi.
Xingqiu "Bence şaşırmazlardı ama denemeden bilemeyiz değil mi?" dedi. Müzik sonuna gelince çalmayı durdurdu. Xingqiu Chongyun'a öpücük kondurdu.
Bugün Xinyan'ın düzenlediği parti olacaktı ve son bir haftadır Chongyun ve Xingqiu flörtleşiyorlardı. Birbirlerinde kalıyor, beraber alışveriş yapıyor, beraber yemek yiyorlardı. Son bir haftadır neredeyse kimseyle görüşmemişlerdi.
"Ne giyeceksin?" dedi Chongyun.
"Günlük bişeyler giyeceğim galiba." diye cevapladı Xingqiu."O zaman ben seçeyim. Lütfen." dedi Chongyun.
"Seninkini de ben seçersem neden olmasın?"*Birşey beğenmeyip her zamanki kıyafetlerinden giydiler. *
"Olsun böyle daha sevimlisin." dedi Chongyun.
"Kapa çeneni Yun!." dedi Xingqiu biraz sinirli bir şekilde. Sonuçta yakın bir arkadaşına gidiyorlardı.
__
Xinyan konuklarla konuşuyordu. Konuştuğu kişi arkasını işağret edince Xinyan arkasına baktı ve "Gelmişsiniz!" diyerek yanlarına gitti. "Nasılsın Xinyan?" dedi Xingqiu. "Sizi gördüm harika oldum. Gelin bu tarafa." dedi ve ikiliye ayırdığı masaya doğru götürdü onları. "İşte burası sizindir. Keyfinize bakın." dedi ilgilenmesi gereken çok fazla konuk olduğundan yanlarından ayrıldı.
"Arıştırmalık var mıdır sence?" dedi Xingqui. Chongyun gözüyle Xiangling'in olduğu yeri işaret etti. Xiangling açık büfeyi düzenliyordu, yardım isteyenlere yardım ediyordu. Xingqui ayağa kalktı ve büfeye doğru ilerledi. Xiangling onu görünce "Xin! gelmişsin!" diyerek Xingqui'nin yanına gitti ve ona sıkı sıkı sarıldı. "Yardıma ihtiyacın var mı?" dedi Xingqui. Xiangling başını olumlu anlamda sallayarak "Aşırı yoruldum. biraz yardım iyi olurdu." dedi. Xiangling etrafa bakındı. Gözü birini arıyordu. Chongyun'u da gördüğü anda o tarafa doğru el salladı. Chongyun karşılık verdi. Oturdukları yere bir başkası oturmasın diye Chongyun Xin'i beklemeyi tercih etti.
__
"Bunları nereye koymalıyım?" dedi Xingqui. "İçeceklerin yanına koyabilirsin. orada bardak kalmış mı bakar mısın?"
"Tabiki." dedi Xingqui ve içeceklerin olduğu yere gitti. Chongyun tek başına oturuyordu. Xingqui Xiangling'e seslendi "Yapacak birşey var mı daha?" Xiangling "Bu kadar yeterli teşekkür ederim." dedi. Xingqui elindeki tabağı bırakıp iki bardak aldı ve yanındaki meyve karışımından doldurdu. Chongyun'un yanına gitti geri. "Buyrun efendim." dedi ve birini Chongyun'a uzattı. Chongyun teşekkür ederek aldı içeceği. "Bebeğim neden gelmen bu kadar uzun sürdü." dedi üzgün bir şekilde. "Ama Yun Xiangling çok sıkışmıştı orada gergin durduğu için yardım ettim." dedi Xingqui. "Nazik bebişim benim." dedi Chongyun ve Xingqui'yi yanına çekti. Xingqui şaşırmıştı bu ani harekete. "Chongyun ben yokken birşey yedin mi?" dedi. Chongyun kafasını olumsuz anlamda salladı ve Xingqui'ye yaklaştı. Xingqui onu itti "Burda olmaz." dedi. Chongyun dudak büzdü. Ortam hoştu. Hu tao Qiqi'nin peşinde koşuyor, Childe Zhongliye yavşıyor, Xiao bir kenarda oturuyordu. Yanfei Hu tao'ya durması gerektiğini söylüyordu. Keqing ise Xinyan kimleri davet etmiş diye bakınıyordu. Ganyu Keqing'in Ninnguanng yerine geldiğini görünce çok mutlu olmuştu.