32. Regression

30 0 0
                                    

Titlu original : Regression
Apărut in 2015
Actor principal cunoscut : Emma Watson

Despre film:
Regression este un film horror psihologic. Acțiunea peliculei are loc în Minnesota anului 1990. Detectivul Bruce Kenner (Ethan Hawke) investighează cazul tinerei Angela (Emma Watson), care și-a acuzat tatăl, pe John Gray (David Dencik), de crime inimaginabile. Când John își mărturisește pe neașteptate crimele – în mod bizar, căci își pierduse memoria – este adus un psiholog, dr. Raines (David Thewlis) pentru a-l ajuta să-și reamintească totul, prin ceea ce este in psihologie numita REGRESIE … ceea ce descoperă însă duce la un mister terifiant cu ramificații mult mai complexe. Oare cat de departe ajunge mintea umana?

Părerea mea despre acest film 👀 :
Este un film bun. Doar că, nu il recomand celor care prefera un horror mai light, si nu il recomand acelor oameni care nu țin cont de faptul ca este doar un film si trebuie tratat ca atare.
Sunt anumite scene creepy in film, dar firul povestii este unul destul de captivant și care iti menține interesul treaz. La final te vei întreba ce este real și ce nu.

Nota din partea mea: 8/10

Vizionare plăcută celor care au curaj sa il vadă :)

 50 FILME GENIALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum