33. Adevărul absolut

39 1 0
                                    

Titlu original : The Whole Truth
Film din : 2016
Gen : Thriller legal
Actor principal : Keanu Reeves

Un avocat al apărării lucrează pentru a obține achitarea clientul său adolescent care este acuzat de uciderea tatălui său bogat. Avocat Richard Ramsey (Keanu Reeves) lucrează la un caz dificil. Trebuie să apere un copil de 17 ani, care este suspectat de uciderea tatălui său milionar. El recruteaza un avocat tânăr pe nume Janelle Ramsey , să-l ajute în lucrarea sa, căci el este hotărât să descopere adevărul despre ce sa întâmplat în acea zi.


„Adevărul absolut ” este un film thriller  ce se deschide în sala de judecată în care va avea loc cea mai mare parte a filmului. Întâlnim un avocat pe nume Ramsey (interpretat de Reeves), apărând un tânăr băiat, pe Mike (Gabriel Basso), care a fost acuzat de uciderea tatălui său Boone (Belushi), acesta din urma fiind foarte violent cu fiul sau si autoritar cu toata lumea. Când poliția a ajuns la fața locului, Mike a mărturisit fapta, există un imprimeu de deget pe cuțitul care este arma crime si este amprenta ca a lui și, probabil, el chiar este vinovatul. De atunci el tace si Reeves cauta adevărul. Dar oare adevărul este mult mai controversat decât pare?

Recenzie din partea mea:
Acest film m-a lăsat gen.. What the fuck! la final. Dar va las pe voi sa vedeți de ce. 👀
Nota din partea mea : 8/10

 50 FILME GENIALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum