Left Behind #14

330 13 0
                                    

Titlu (Romania) : Lăsat în urmă

Gen: Thriller

Actor principal: Nicolas Cage

Durată:  110 min.

Lansare: 2014

Chloe Steele (Cassi Thomson) a plecat de la facultate pentru a-i face o surpriză tatălui ei pilot, Rayford Steele (Nicolas Cage), de ziua acestuia. Mama ei, Irene Steele (Lea Thompson), o sună pentru a o informa că tatăl ei nu va putea ajunge la petrecere. În timp ce se află la aerport pentru a-l aştepta, Chloe se întâlneşte cu reporterul de investigaţii Cameron Williams (Chad Michael Murray). Rayford apare şi se scuză că nu poate participa la petrecerea de ziua lui, insistând că a primit în ultima clipă misiunea de-a pilota un avion spre Londra. De asemenea, el o asigură pe Chloe că lucrurile dintre el şi mama ei, care a devenit o creştină activă, spre dezgustul fetei, sunt în ordine.

Cu toate acestea, Chloe suspectează că nu e chiar aşa cum spune el, deoarece l-a văzut flirtând cu însoţitoarea de zbor Hattie Durham (Nicky Whelan) şi că şi-a scos verigheta de pe deget. În cele din urmă, Chloe se duce cu fratele ei la mall unde. În timp ce se plimbă pe acolo, fratele ei dispare brusc şi lasă în urmă doar hainele. Chloe este şocată de acest lucru şi observă că acelaşi incident straniu s-a petrecut cu mult mai multă lume de acolo.

La scurtă vreme după aceea, haosul izbucneşte şi oamenii rămaşi prin mall încep să jefuiască magazinele. O maşină fără şofer la bord pătrunde prin geamurile mall-ului şi un avion tot fără plilot se prăbuşeşte în parcare. Chloe vede la televizor ştiri cum că mulţi copii şi adulţi au dispărut fără urmă, iar panica pune stăpânire pe întreaga planetă. În avionul lui Rayford se petrece acelaşi eveniment straniu şi mulţi pasageri dispar ca şi cum s-ar fi teleportat, lăsând doar hainele în urmă, iar el trebuie să aducă la sol avionul cu cei rămaşi la bord în siguranţă.

RECENZII:

-film: 8.90

- actori: 9.15

*Pentru amatorii genului. Mie mi-a placut. Mai ales ca era Nicolas Cage si e unul dintre actorii mei favoriti. :)


 50 FILME GENIALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum