Diavolul se imbraca de la Prada
REGIZOR:David Frankel
CU:
Meryl Streep, Anne Hathaway, Stanley Tucci, Emily Blunt, Simon BakeO tânără din provincie primește mai mult decât se aștepta când se mută la New York ca să devină scriitoare și ajunge asistenta Mirandei, care conduce cu o mână de fier o importantă revistă de modă.Andy Sachs (Anne Hathaway) este o fată deșteaptă, de provincie, venită de pe coasta de est, unde tocmai a terminat unul dintre cele mai importante colegii. Își dorește să scrie la o revistă și, în acest sens, a aplicat pentru un loc de muncă la "Runway", o prestigioasă revistă americană de modă. Deși pe Andy nu o prea interesează această industrie, este singura revistă din New York care are un post disponibil – a doua asistentă a editorului șef Miranda Priestly (Meryl Streep). Andy obține slujba și, în scurt timp, își dă seama că Miranda este o divă care posedă o mare putere în această lume și nu-i este teamă să o folosească. Andy află că Miranda este o femeie care poate testa chiar și răbdarea unui sfânt cu cerințele ei nesfârșite și inumane. Andy se chinuie să păstreze slujba și să-și mențină calmul, știind că o recomandare din partea Mirandei i-ar putea deschide orice ușă la orice revistă. Oare va putea ea să suporte presiunea fără să-și piardă sănătatea mintală?
Recenzii:
Distributie: 9.80
Film: 9.20
recomand clarrrr !!
Genuri: Drama, comedie romantica