Self/Less (Lipsit de sine) - Transfer de Viata
Miliardarul Damian Hale (Ben Kingsley) este stăpânul propriului său univers până când este diagnosticat cu cancer în stadiu terminal. Aflat acum pe patul de moarte, el găseşte o carte de vizită care îl direcţionează către un bărbat numit Professor Albright (Matthew Goode) ce îl informează despre o procedură medicală extremă numită „vărsare". Aceasta constă în transferarea conştiinţei cuiva într-un corp sănătos, crescut artificial. Damian hotărăşte să se supună acestei proceduri şi îşi înscenează propria moarte în public.
Albright îi transferă conştiinţa într-un nou corp (Ryan Reynolds) şi îi prescrie acestuia medicamentaţie pentru a alina halucinaţiile despre care susţine că ar fi efectele adverse ale procedurii. Damian îşi începe o viaţă nouă în New Orleans sub identitatea de Edward Hale şi curând se împrieteneşte cu vecinul său Anton (Derek Luke). Cu toate acestea, când uită să-şi ia medicamentele, el începe imediat să sufere halucinaţii cu o femeie şi un copil. Când Edward îl întreabă pe Albright despre ele, acesta îi îndepărtează îngrijorarea, dar mărturiseşte accidental detalii din halucinaţiile pe care le-a suferit Edward şi nu le menţionase.
Albright îi aranjează să se mute în Hawaii pentru a schimba un pic peisajul, dar Edward, convins că halucinaţiile sunt, de fapt, nişte amintiri, începe să facă nişte cercetări cu privire la un punct de reper pe care l-a văzut în halucinaţiile sale şi ajunge în St. Louis. Acolo, el întâlneşte o femeie pe nume Madeline (Natalie Martinez) care îl identifică drept soţul ei care a decedat, Mark. Edward descoperă, astfel, că trupul în care se află conştiinţa sa a aparţinut unei persoane reale, cu familie, şi nu un trup creat artificial.
Motto film: ''Dumnezeu l-a creat pe om. Omul a creat imortalitatea. ''
Merita vazut!!
Recenzii:
distributie: 9.50
film: 9.70