Profesorul de la Universitatea Liberty Robert Langdon (Tom Hanks) se trezeşte într-un salon de spital din Florenţa, Italia, fără să îşi mai amintească vreun lucru petrecut în ultimele câteva zile, însă este chinuit de viziunile unui Pământ pârjolit. Dr. Sienna Brooks (Felicity Jones), una dintre doctoriţele care se ocupă de îngrijirea lui, îi spune că suferă de amnezie din cauza unei răni de glonţ suferită la cap. Un alt doctor îl informează că poliţia aşteaptă să îi pună nişte întrebări.
Imediat, însă, se dovedeşte faptul că presupusa poliţistă este, de fapt, Vayentha (Ana Ularu), o asasină trimisă pentru a-l ucide, iar aceasta îl împuşcă pe doctor pe holul spitalului. Sienna îl ajută pe Langdon să fugă şi ajung apoi la apartamentul ei. Printre obiectele personale ale lui Langdon, el şi Sienna găsesc un proiector indiciu care îi conduce spre un miliardar pe nume Bertrand Zobrist (Ben Foster), un genetician care crede că măsurătorile riguroase sunt necesare reducerii populaţiei umane şi stopării suprapopulării planetei.
Acesta s-a sinucis după ce a fost urmărit de agenţi guvernamentali înarmaţi. Langdon şi Sienna descoperă că Zobrist a creat un virus pe care l-a denumit „Inferno" şi are potenţialul de-a decima populaţia umană dacă este eliberat. Între timp, ei au fost reperaţi atât de Vayentha cât şi de Organizaţia Mondială a Sănătăţii care încearcă să facă un raid asupra apartamentului şi îi obligă pe cei doi să fugă din nou. Cunoştinţele lui Langdon referitoare la o anumită carte din care s-a inspirat creatorul virusului şi ştiind despre pasajele secrete din Florenţa, le permit celor doi să urmeze indiciile care să-i ajute să desluşească acest caz.
Lansare: 2016
OH GOD CAT L-am ASTEPTAT!! este continuarea de la Angels & Demons si chiar merita vazut!