◖¹⁶◗

557 50 37
                                    

Öpüşmelerini sonlandıran Harry olmuştu.

Karşılık alamayınca öpmesinin yanlış olduğunu düşünmüştü, daha doğrusu.

“Özür dilerim.. Yapmamalıydım. ”

“Bu neydi? ”, diye sordu Draco, her bir şeyleri anlamadığında yaptığı gibi gözlerini kırpıştırarak.

“Boşver önemsizdir. ”

“Âmâ hiç önemsiz bir şeymiş gibi hissettirmedi. Aksine çok önemliymiş gibi hissettirdi. Huzur Pegasus'unun tüyüne dokunur gibi. Rahatlatıcı ve mutluluk vericiydi. ”

“Huzur neyi? ”

“Huzur Pegasus'u. Dokunan kişinin içini huzurla doldurur. Dokunduğun sırada bütün hayatın boyunca hissettiğin bütün acı, üzüntü ve kayıpları unutturur sana. O an sâdece huzur olur içinde. ”

Harry, Draco'nun bu sözlerin üzerine gülümsedi, “Huzur Pegasus'u olma ihtimalin var mı? Çünkü sana uzaktan bakmak bile huzurlu hissetmeme neden oluyor. ”, dedi ve Draco'yu tekrardan öptü.

Karşısındaki çocuk o kadar saftı ki öpüşmenin ne olduğunu bile tam olarak bilmiyordu.

=^^=

Günde üç bölüm yazdım! Âmâ siz bu üç bölümü 3 ya da 9 günde okuyacaksınız.

Fazla mükemmelim.. Gıcığımda.

Söylediğim gibi bunu bitirmeye odaklıyım.

Zaten bitmesi gerek artık, çünkü yazacak pek bir konu kalmadı.

Belki ailelerini tanıştırırım falan sonrada bitiririm.

O kadar.

Bu da artık sıkıyor çünkü..

Şuan saat 23.06 ve benim uykum var.. siktir olup uyuyacağım!

Görüşürüz kendinize iyi bakın! ♡

pour lui' harco/drarry ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin