Draco hangi arkadaşının yanına gidip konuşmaya başlasa ya tokat yiyor yada ‘Sen ne kalpsiz bir şeysin! ’ denilip arkadaşları tarafından terk ediliyordu..
Draco yanlız başına yürürken Harry'nin sesini duydu.. O.. Ağlıyor muydu? Âmâ neden?!
“Boşver Harry, senin sevgini hak etmemiş.. Hem bence o kaybetti sen neden ağlıyorsun ki? ” bu Hermione'nin sesiydi..
Harry, Luna'ya açılmış mıydı? Birde red mi edilmişti? Âmâ Harry çok yakışıklıydı, Luna neden Harry'yi reddetsin ki?
En son dayanamamış ve Harry'ye doğru yürümeye başlamıştı, “Harry? Bir sorun mu var? ”
Birden Harry'nin yüzü öfkeden gerildi.
“SENİ NEDEN İLGİLENDİRİYOR? BERBAT BİR İNSANSIN! BERBAT! ”
Draco şaşırmıştı bu ani öfkeyle, hiçbir şey yapmamış olmasına rağmen herkes neden o'na bağırıyordu?
“Harry cidden neyden bahsettiğini bilmiyorum, belki anlatsan anlarım.. Çünkü cidden sabahtandır seninkine benzer tepkiler görüyorum ve ben cidden isteyerek kötü bir şey yaptığımı sanmıyorum. ”
Harry histerik bir kahkaha attı.
“Cedric o'nu öptüğünü söyledi. Ve Cedric'in bir sevgilisi var! Çocuğun sevgilisiyle arasını bozdun ve şimdi de hiçbir şeyi bilmiyorum diye ortalıkta geziyor musun? Ne yüzsüz bir şeysin ya sen!? ”
“Ben Cedric'i öpmedim! ”
“Yalanlarının sonu yok mu senin?! İkinizi öpüşürken gördüm! Ve ben.. Ben bir aptal gibi seni hâlâ seviyorum.. ” dedi, Harry. Sesi son kısımlarda fazlasıyla alçalmıştı.
Draco bu yüzden de Harry'nin o'nu sevdiğini söylediğini duymamıştı.
“Ben.Onu.ÖPMEDİM! Tanrı aşkına neden kimse bana inanmıyor! Ben Cedric'i neden öpeyim!? Neden sevgilisi olan birini öpeyim hattâ?! Ordan oruspu gibi falan mı görünüyorum?! ”
Birden Harry hıçkırıklarla ağlamaya başladı. Draco neden ağladığını anlamamıştı. Âmâ Harry ağlarken sanki boğuluyırmuş gibi hissetmişti..
“Harry sakinleş.. Bak ben burdayım. ” demişti, Hermione.
“Ben.. Gideyim en iyisi.. ”
=^^=
Buradaki en büyük kaos buydu. Sanırım.
Bu hikâyede 20 bölüm civarı biter herhalde.. Daha uzun da olabilir.
Bu arada Cedric çok pezevenk bi' şey değil mi aq?
Drakie'yi öptü sonrada o beni öptü deyip herkesi Drakie'ye düşman etti.
Neyse..
Hepinizi seviyorum..
İyi günler dilerim! (*´︶'*)ฅ💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pour lui' harco/drarry ✓
Fiksi PenggemarTamamlandı. ♡-♡ Draco, Harry için çok fazla şey yapmış ve çok fazla şeyden vazgeçmişti. Normal kişilerin vazgeçmeyeceği şeylerden hem de.. ♡-♡ #harco | 21/01/2022 - 23/01/2022 | -- | 25/01/2022 - 01/02/2022 | #alternatifevren | 08/02/2022 - 05/03...