◖¹²◗

575 53 28
                                    

“Harry.. Sen iyi misin..? Çok solgun görünüyorsun. ” dedi, Draco.

“Seni ne alakadar ediyor ki!? Gidip başka kişilerin de sevgilileriyle arasını falan bozsana! ”

“Cedric'i gerçekten de öpmedim.. O beni öptü.. Yemin ederim. ”

“Sana inanmam için bana bir neden versene! Sana neden inanayım?! ”

“Çünkü başka birisinden hoşlanıyorum.. ”

“Aynen Draco. Bende kızlardan hoşlanıyorum! ”

“Kızlardan hoşlandığını biliyorum. ”

“Ne saçmalıyorsun? Ben erkeklerden hoşlanıyorum.. ”, son kısımları çatık kaşlarına rağmen çok kısık bir sesle söylemişti, Harry.

     Draco şaşırmıştı. Hem de çok. Harry erkeklerden mi hoşlanıyordu? Ve o bunu bilmiyor muydu?!

“Ben.. Bilmiyordum. ”

“Eğer gerçekten arkadaşım olsan bilirdin! Fakat sen.. sen fahişelerden farksızsın! ”

   Harry son kısımda öfkesine yenik düşmüştü. Annesi, babası, arkadaşları ve Draco'nun bu kadar kör olmasına öfkeliydi, ve o hoşlandığı çocuğun kalbini kırarak bunu dile getirmişti.

     Draco bu sözlerin ağırlığından sesini bile çıkaramadan ağlamaya başlamıştı.

   Fakat Harry bunu görememişti. Neden mi? Çünkü akan göz yaşları görünmesin diye hızlıca uzaklaşmıştı.

=^^=

Kendime güvenmekte zorluk çekmeye başladım. Sizde bana güvenmeyin. :D

Bu arada, bu kurguyu bitirmeye odaklandım şuan, çünkü iki kurguyu birden idare edemiyorum artık..

Neys. Bb.

pour lui' harco/drarry ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin