'3'

516 62 9
                                    

Hongjoong, eşinin eve döneceği günü neredeyse iple çekmişti, ve sonunda Seonghwa bugün evine eşinin yanına dönüyordu. Kısa sürelik de olsa..

Yataklarını hızlıca örtmüş kendini küçük bir duş almak için banyoya atmıştı.

Aklında onun için yapacağı yemekler vardı. En sevdiklerini yapıp eşine güzel bir akşam geçirtmeyi düşünüyordu.

Banyodan çıktığında kurutma makinesini prize takarak aynadan uzamaya yeni başlamış siyah saçlarını kurutuyordu, yüzünde tebessüm ile.

İşini bitirdiğinde kendisine güzel bir kahvaltı hazırlamış, onu yiyerek eşine mesaj atmıştı.

hongjoong

gunaydin sevgilim
uyandin degil mi

hayatim

gunaydin balim
uyanali cok oldu
cantami hazirliyorum simdi birazdan cikacagim

hongjoong

cok cok mutluyum
en sevdiğin yemeklerden yapacağım

hayatim

yemeklerini oyle cok ozledim ki
gelirken sevdiğin pastaneden tatli alacagim

hongjoong

aglamak uzereyim neden
😢😢

hayatim

aglama guzelim
bizim icin film sevmeyi unutma sakin

hongjoong

coktan sectim bile
merak etme :D

hayatim

söylesem mi acaba|
neyse söylemeyeyim|
ssni seviyorum melegim
cikmam gerek 3 saate orada olurum

hongjoong

ben de seni seviyorum
gorusuruz hayatim

-

Bindiği taksi ile otobüsüne yetişmeye çalışan Seonghwa şoföre "Biraz daha hızlanabilir misiniz?" diye sormuştu.

Taksi bulamamış ve otobüsünü kaçırmak üzereydi Seonghwa.

"Üzgünüm efendim. Müşterilerimi tehlikeye atmak istemiyorum. Bu hızla gitmem gerekiyor." Aynadan Seonghwa'ya bakarak konuştu.

"Pekâlâ, siz de haklısınız. Fakat yetişmem gereken otobüsüm var."

"Kestirme yapacağım o hâlde. Birkaç dakikaya varırız, efendim."

Seonghwa ayağı ile ritim tutarak arada bir saatini kontrol ediyordu.
Eve gitmeden önce uğraması gereken önemli bir yer vardı.
Her şey eşi içindi.

Arabayı kenara çeken şoföre parasını verip, valizini bagajdan alarak koşa koşa bineceği otobüsu sormak için görevlinin yanına gitti.

"Affedersiniz. A81 Seoul otobüsü hangi tarafta acaba?" Nefes nefese kalarak konuşuyordu.

"İleride sağdaki kapıdan çıktığınızda karşınızda olacaktır. Kalkmak üzere, efendim."

"Teşekkür ederim." diyerek sağ tarafa doğru tekrar koşmaya başladı.

'A81 Seoul otobüsü kalkmak üzeredir'

Anonsla birlikte adımları ve valizinin tekerlekleri hızlanmıştı.

Otobüse yetiştiginde neredeyse bagajı kapamak üzere olan adam seslenerek onu durdurdu.

Nefesini düzene sokan Seonghwa sonunda derin bir oh çekerek koltuğunda biraz yayıldı. Fazlasıyla yorulmuş ve terlemişti.

Kulaklığını takarak başını cam tarafına dönerek gözlerini kapattı. Bir an önce evde eşinin bacağında yatarak film izlemek istiyordu.

O sırada Hongjoong evi derleyip toplamış mutfakta Seonghwa için yemekler yapıyordu. Ocağın altını kısarak alev almak üzere olan mutfaktan kendini dışarı attı.

"Çok sıcak. Piştim resmen." Eliyle kendine yelpaze yaparak camları açtı.

Şimdilik her şey hazırdı. Tek yapması gereken Seonghwa'nın gelmesini beklemek ve yemekleri yakmamaya çalışmaktı.

"Tavuğu fırından almayı unutmamalıyım..unutmamalıyım..."

Yeni uyanmış olan adam görevlinin dağıtmakta olduğu yiyecek ve içecekten alarak acıkmaya başlayan karnını az da olsa doldurmuştu. Eve dönmeye az biraz yolu kalmıştı.

Yakın arkadaşı San'ı aradı.

"Alo, Seonghwa? Geldin mi?"

"Daha gelmedim hâlâ yoldayım ama yaklaştım onu haber verecektim. Beni almaya gelir misin?"

"Kaç gibi?"

"Iki buçukta orada ol. Sonra barınağa uğrayacağım biliyorsun."

"Hm, hm biliyorum. Wooyoung her şeyini hazırladı miniğin. Etrafta dolaşıyor şimdi."

"Fazla tatlı. Fotoğrafını atsana."

"Tamam atarım. Çıkıyorum şimdi ben anca gelirim."

"Görüşürüz." Telefonu kapatarak çayından yudumladı.

























































-
selam
doğum gunumuz kutlu olsbn fiyuuu 💘💘 3 yasina girdik
btw kitap nasil gidiyor begeniyot  musunuz asklar yazin bilmek istiyorm :33
bu aralar yazamiyorm taslaktan atıyorum sori ve taslaklar bituo
zorttt
kac bolum olsun bilemiorm hala kendimi kaptirirsam uzarda uzar ama nys umarim minific birakabilirim jwkskwkkd

sizi sveiyorm <3
kendibize ii bakn
oy vermeyi de unutmayin hıı
😽😽

my far away love ∷ Seongjoong [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin