'1'

1K 73 19
                                    

Hongjoong yine sevgilisinden uzakta bir sabaha uyanmıştı.

Yaklaşık 2 senedir birbirleri ile görüşemiyorlardı. Elbette bu genç adamı üzüyordu, fakat elinden gelen bir şey de yoktu. Tek temennisi eşinin yakın zamanda sağ salim eve onun yanına dönmesiydi. Onu fazlasıyla özlemiş yanında olup ona güven vermesini istiyordu, hatta uzun zamandır aşklarını tazeleyememişlerdi.

Bugün de Seonghwa'nın bakacağını umduğu "günaydın" mesajını atmıştı.

Olabildiğince cevap vermeye çalışıyordu, Seonghwa, fakat eline telefonu almayı geç tuvalete bile gitmeye vakti olmuyordu bazenleri...

Yataktan doğrulan Hongjoong, tuvalete girerek elini yüzünü yıkadı ve kendine kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdi. Telefonundan açtığı sakin şarkı ile kahvaltı hazırlıyordu. Eşinin ne yaptığını, ne yiyip içtiğini, tok mu aç mı olduğu aklına tekrat vurunca biraz durgunlaştı. Tam kötü şeyler aklına doluşurken mesaj sesini duyarak kafasını kaldırıp telefona yaklaştı.

hayatim

günaydın bebegim
sormadam söyleyeyim cok iyiyim ben sakin endiselenme gitmem gerekiyor simdi
seni cok seviyorum

hongjoong

mesajini alinca daha iyi oldum hayatim
kendine cok dikkat et
seni cok ozledim
💘

Hongjoong telefonu yüzünde gülümseme ile kapatmış kenara koymuştu. Tekrardan tezgahın başına geri dönmüştü. Nedense Seonghwa'nın onu hissettiğini düşündü. "Acaba mümkün mü?" diye geçirdi.

Kahvaltısını yapmış hâlâ masanın başında telefonundan sosyal medyaya bakıyordu. Arkadaşı Jisung'un eşi de Seonghwa gibi askerdi bu yüzden genelde onunla muhabbeti daha fazlaydı. Geçenlerde Minho'nun hafif yaralandığını öğrenen Hongjoong, Jisung bilmesin diye ona söylememişti. Minho onu tembihlemiş, Jisung'a bir yalan uydurarak gelemeyeceğini söylemişti. Arkadaşının ne kadar üzgün olduğunu biliyordu fakat yakında gelir diyebilmişti sadece.

Şimdi ise pazar günüydü ve genelde evde olduğundan, sıkılmış arkadaşına bir yerlere gitmeyi teklif etmeyi düşünüyordu. Kabul eder miydi orasını bilmese de. Dolaştığı instagram'dan çıkmış, Jisung'u aramıştı.

"Alo Jisung?"

"Günaydın, Joong. Nasılsın?"

"Sesin neşeli geliyor bugün. Bir şeyler mi oldu yoksa, ha?"

"Evet, çok mutluyum. Haftaya Minho gelecekmiş. Seonghwa sana söyledi mi geleceğini?"

"Maalesef ki Seonghwa gelemiyor..Of"

"Herkesi aynı zamanda göndermiyorlardı, unutmuşum Joong. Minho şey demişti Seonghwa sırf sana mesaj atmak için bahane buluyormuş her sabah."

"Ne? Bunu bilmiyordum." Duydukları ile genişçe gülümsedi, Hongjoong. Eşinin sırf kendisi endişelenmesin diye yaptığı şey hoşuna gitmişti. "Hiç konuşamadık ki.."

"Çok özledin değil mi? Nedir bu yaşadığımız uzak aşk?"

"Çok fazla özledim. Bazen hiç çekilmiyor yalnızlık. Ev bomboş kimse yok. İşe gidip gel, kapkaranlık ev. Hoş buldum diyebileceğin kimse yok."

"Anlıyorum, hem de çok iyi. İlk zamanları hatırlıyorum, evin sessizliğinden sürekli şarkı açıyordum. Akşam gelecek birini bekliyordum."

"Hayatımız hep böyle mi olacak? Bazen o kadar çok düşünüyorum ki yoruluyorum, Jisung." Derin bir nefes aldı. İşte yine başlıyordu.

"Ben de. Beynim fazla çalışmaya başlıyor, birbirleri ile konuşuyorlar. İçim daralıyor ilk sonra geçiyor. Böylesin değil mi?"

"Aynı anlattığın gibi. Eşimin, eşinin yanında olmasını istemek çok normal değil mi?"

"Ama meslekleri bu. Elimizden ne gelir. Yeter! Kendimizi hasta edeceğiz eğer çok düşünürsek böyle." Neşeli sesine bürünerek tekrar konuştu. "Ne için aramıştın? Bir şeyler yapsak ya müsaitsen."

"Onun için aramıştım ama yine konudan saptık. Galiba müsaitsin, o hâlde piknik yapalım mı?"

"Güzel olur. Ben etrafı biraz toplayıp, bir şeyler hazırlayayım. Öğlen 1 gibi haberleşelim tekrardan. Bizimkilerin mamalarını verir öyle çıkarım."

"Tamam o zaman. Ben de masayı kaldırayım. Görüşürüz o zaman."







-
selam

181021

uzun zamandir seongjoong fiki yayinlamiyordum acayip ozledim yazmayi bu yzuddn minific gibi bisi yayinlayayim dedim aslinda daha uzun olan bi fik fikrim vardi ama karar verememıstım nys dedım bunu yazım barı dıgerının konusu cok ii ama nvm 👍

nyssssss

umarim hosunuza gider btw minsung katmasaydim olecekmisim
bizimkileri simdilik katmayi dusunmuyorm ama belki woosanimi eklerim emin diilm

kendinize iyi bakin sizi seviyorm
💘💟🥺😽


my far away love ∷ Seongjoong [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin