-3-

608 50 32
                                    

Hizmetçi kıyafetini aşağıya doğru çekiştirdim ve gelen misafirlere gülümsedim. Namjoon'un bana getirdiği dosyadaki adama ancak böyle ulaşabilmiştim. Adam, ünlü Kim Holdingi'nin şu anki başkanıydı. Anlaşılan Eunwoo'nun amacı bu adamı tahtından düşürmekti. Hep böyle yapardı, ben de ona yardım ederdim. Güçlü insanların arkasındaki sırları öğrenip onları yerle bir ederdik. Onun tek işi bana görev vermekti ama. Onun adamı olarak pis işlerini ben hallediyordum.

 Namjoon demişken... lanet çocuk benden fazlasıyla küfür yedi. Tabii bunları yüzüne söylemedim.

Korktuğumdan değil. Ona işim düşmüştü, halledene kadar iyi davranmaya karar vermiştim.

Bay Kim, evinde bir kokteyl partisi yapacaktı ve geçici hizmetçi alımı yapılmıştı. Namjoon'un bana hazırladığı sahte özgeçmişle kolayca işe alınmıştım. Çok basit görünse de bunun üstünde çok vakit harcamıştı. Aldığı paraları sonuna kadar hak eden biriydi.

Misafirler içeriye geçtikten sonra hızlı adımlarla mutfağa gittim. Ortalık haraketliyken bu işi halledip çıkmam lazım. Aksi takdirde işim aksarsa bok yoluna giderim. Hizmetçiler ikramlarla ilgilenirken kimseye belli etmeden bıçak aldım ve belime sarılı olan kemere sıkıştırdım. Beyaz gömleğimle belimi iyice örttükten sonra baş hizmetlinin yanına gittim. 

"Unnie, lavaboya gitmem lazım. Bensiz biraz idare eder misiniz?"

Şefimiz olan orta yaşlı kadın, yetiştirmeye çalıştığı işinden bakışlarını çekemezken başını hızla aşağı yukarı sallayıp beni onayladı. İzin vermese de gidecektim. Sadece ben yokken yaygara kopmasın diye önlem almıştım. Boş koridoru kontrol ettim. Kimsecikler yoktu. Salondan büyük bir gürültü geliyordu. Misafirler fazla konuşkandı anlaşılan.

Gözlerimi devirdim, konuşkan insanları sevmezdim. Sert adımlarım zemine çarparken yamuk bir gülümsemeyle kapıya ulaştım. Bu kapıya ait olan anahtarı Bay Kim'in odasından gizlice almıştım. Hadi ama sadece ödünç aldım, geri vereceğim...

İçeriye girdikten sonra kapıyı arkamdan yavaşça kapattım ve kilitledim. Beyaz kumaş eldivenlerimi düzeltip bana önceden verilen odanın planını düşündüm. İstedikleri belgeler kasadaydı, kasa ise giyinme odasındaydı. Kısa saçlarımdaki tokayı çıkarttım ve cebime sıkıştırdım. Başımı iki yana sallarken siyah saçlarımın omuzlarıma dökülmesine izin verdim.

Belimden çıkarttığım bıçağın siyah tahta yerinden tutup sessiz adımlarla giyinme odasına ilerledim. Orada karşılaşacağım çok büyük ihtimalle bir kasaydı. Ve elimde her türlü kasadaki şifreyi kırmak için bir cihaz vardı. Namjoon sağ olsun... O cihazla da Namjoon şifreyi bilgisayarla kıracaktı. 

Şu an fark ettim de adam olmasa biz neredeyse hiçbir bok beceremeyecektik. 

Giyinme odasına girdiğim an gördüğüm bedenle kaskatı kesildim. Ayak sesimi duyup bana döndüğü sırada boğazına bıçağı dayadım ve hemen ardından fısıldadım. "Jeon, senin burada ne işin var?"

Nefret dolu sesim ikimizin arasında kayboldu. Jungkook'un yutkunuşunu bıçağın metal yüzeyinde hissettim. Hırıltılı sesiyle "Lisa, konuşmama izin ver." dediğinde diğer kolumla da boğazını sıktığımı yeni fark etmiştim. Onu serbest bıraktım ve iterek kendimden uzaklaştırdım.

Nefes nefese bana bakarken büyük gözlerini şaşkınlık bürümüştü. "Ne sikim yapıyorsun burada Jungkook?! İşimi batırmaya mı çalışıyorsun?"

Bıçağımın hedefi hâlâ Jungkook'ken iki elini havaya kaldırdı ve "Lisa, sakin ol. Eğer şimdi bu dosyaları almama izin vermezsen asıl tüm işi sen batıracaksın." dedi. Ne saçmalıyordu bu?

Bıçağı bir kez daha tehditkarca ona doğru salladığımda "O dosyalar benim." dedim. Jungkook sinirli çıkan sesiyle "Tamam Lisa, bırak da alayım şunları. İkimizin de var olan şansını kaybettireceksin." deyince dosyaları almasına izin verdim.

"Eğer bir aptallık yapıp dosyaları bana vermezsen ikimizi de yakalatırım. Ve emin ol bundan zararlı çıkan bir tek sen olursun Jeon."

××××

Ta daa! Uzun bir sınav sürecimden sonra geri geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ta daa! Uzun bir sınav sürecimden sonra geri geldim.

Bundan sonraki bölümler için çok heyecanlıyım, aksiyon başlıyor!

Bölüm biraz geç geldi çünkü yazdıklarımı beğenmeme sorunsalım başladı kwyxifehxmu
Kullandığım cümleler çok düz geliyor ve bu çok sinirimi bozuyor

Neysee, bir sonraki bölümde yani en kısa zamanda görüşürüüz!

House of Cards • LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin