"Mikasa, birayı ıskaladığın için bize eeeeen büyük sırrını anlatmak zorundasın." Zeke ciddi bir yüz ifadesiyle bana baktı.
"Ne bu dedikodu açlığı? Salın kızı." Annie yanıma geldi ve etrafımdakileri kovdu. Ortamdaki tatsızlık beni rahatsız etmişti.
"Şaka yapıyorlar. Mikasa hiçbir şey anlatmak zorunda değilsin. Biz kendi aramızda eğlenmek için yapıyoruz bunu," dedi Eren bana gülümseyerek. İçim biraz olsun rahatlarken ona minnettardım.
"Anlatmak istemiyor musun yani?" Reiner büyük bir hayal kırıklığıyla bana baktığında dudağımı ısırdım. Onlara hazine olayını anlatamazdım. Fakat buradan tatsız bir şekilde de ayrılmak istemiyordum.
"Anlatırım ama bunun sır olacak bir değeri yok. Sadece pek fazla kişi bilmiyor." Sasha kaşlarını çatarak bana baktığında, endişelenmemesi için gülümsedim.
"Konu ne?" diye sordu Bertholdt.
"Konu, Chris'i oyuna getirmem." Zeke heyecanla yutkunup bana baktığında odadaki herkesin odağı ben olmuştum. "Aramızdaki ilişki, ailelerimizin isteği üzerineydi. İkimizin de ayrılmaya cesareti yoktu. Ben de onu buna zorladım."
"Ne yaptın?" Jean dirseklerini, bağdaş kurduğu bacaklarına yaslayıp bana doğru eğilmişti.
"Ona aşık olacağı bir kız bulup tanışmalarını sağladım. Sonra da bir sene boyunca beni aldatmasına izin verdim. Düğün günümüzde ise kıza davetiye yolladım. Sanırım en büyük sırrım bu."
"Bir saniye," dedi Connie gözlerini kırpıştırarak. "Bir sene boyunca sabredebildin mi gerçekten?"
"Bir sene mi?" dedim alayla gülerek. "Ben o salağa yıllarca sabrettim. Ona değer verdim, korudum fakat o beni pahalı bir oyuncak olarak gördü. Şimdi ise ailesi de o da hak ettiğini yaşıyor."
"Mikasa," dedi Armin şaşkınlıkla. "Neden sadece ayrılmadınız?"
"Çünkü-"
"Daha fazla irdelemeseniz olmuyor mu?" Eren lafımı kesip Armin'e ters bir bakış attığında derin bir nefes verdim.
"Onların adına özür dilerim. Anlatmal zorunda değildin." Eren bana mahçup bir şekilde bakarken omuz silktim.
"Sorun değil Eren. İstemesem anlatmazdım." Gülümsedim fakat huzursuz hissediyordum. Neyse ki Zeke komik bir olaydan bahsetmeye başlamış ve ilgi üzerimden çekilmişti.
connie'nin ahenkle dalgalanan saçları
eren: orrrrrrospuçocukları
geri zekalı amcıklar
HER ŞEY MAHVETTİNİZ HERR ŞEYİ
jean: sen doğduğunda orada olsaydın annenlere bunu söylerdim
eren: jean siktir git zaten sinirliyim
NİYE MIKASA'NIN ÜSTÜNE GİDİYOSUNUZ KIZ ÜZĞLDÜ LAN AMINIZAKOYARIM SİZİN
NAYLON POŞETİN BİLE SİZDEN DAHA FAZLA BEYNİ VAR
zeke: naylon poşet ne alaka amk senin sinirlenişini skim kardeşim
connie: benzetme edebiyatını nası kullanıyo mala bak tolstoy okuyodu bi de bu
reiner: ananıskim connie dostoyevski daha iyi zevksiz herif
armin: konumuz bu mu cidden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
are we done yet? 𔗫 aot texting
Fanficmikasa ackerman'ın zorunda bırakıldığı evlilikten kaçmak için yaptığı plan ve bir avuç dolusu aptal. DELİRECEĞİM UTANÇTAN LÜTFEN OKUMAYIN ARTIK ŞUNU.