Strast

17 4 0
                                    

Srce mi lupa neverovatnom brzinom dok joj gledam u potiljak i dopuštam joj da me u ovom nesvesnom stanju vodi za sobom. Ponekad se okrene i nasmeje mi se tako divno da mi srce stane na nekoliko sekundi.
Alkohol mi udara u glavu, ali jednostavno znam da ću se ovoga sećati.
Dok se vrata za nama zatvataju za mene prestaje da postoji realnost, dolazim u neku novu dimenziju u kojoj moja opčinjenost njome sve više raste.
Ruke sasvim prirodno, kao po navici, postavljam na njene kukove i vučem je ka sebi kao da podsvesno želim da nam dva tela spojim u jedno, da naše dve duše budu toliko blizu da ih je nemoguće razdvojiti.
Koža mi se ježi od njenih nežnih dodira kojima mi obasipa lice i glavu. Zavlači prste u moju kosu i snažno je vuče dok pritišćem usne uz njene.
Koračamo opijeni i alkoholom, ali i naletom neobične strasti. Negde u pozadini čujem kako se neko staklo razbija o pod, ali ignorišem apsolutno svaki zvuk. Grabim je rukama, nedostaje mi vazduha, ali ne prestajem da je ljubim kao da su mi ovo poslednji trenuci života a ona mi je želja na koju imam pravo pre smrti.
Tumaramo kroz dugačak hodnik dok nespretno svlačimo odeću jedno sa drugog. Od jednom se odvoji od mene i skoro padnem na nos, a ona se zasmeje toliko glasno da sam i sam morao da se nasmejem svojoj nespretnosti.
Oči joj se veselo cakle od alkohola, a pogled joj klizi preko mog polunagog tela. Ona stoji ispred mene samo u belom vešu koji se stapa sa njenim aristokratskim tenom. Grudi joj se ubrzano podižu i spuštaju pri disanju. Dovoljno mi je da pružim tri koraka i već sam na nekoliko centimetara od nje. Držim pogled uspravno i ona mi se gubi iz vidokruga, jedino osetim kako me njena svilenkasta kosa golica po bradi. Ubrzo, tačno na onom mestu na grudima gde bi trebalo biti srce, ona ostavlja poljubac koji je zvanični beleg mog gubitka svesti. Grabim je za vrat i ljubim je svoj silinom dajući celog sebe u taj poljubac jer se konačno žena kojoj sam posvetio silne stihove našla u mom naručju.

Volim svoj životWhere stories live. Discover now