Strast sa Julijanom bila je samo to, prolazna strast. Trenutna navala emocija koja je meni značila mnogo više nego njoj. Ujutru me poljubila u kosu i odlepršala nežno kao leptir, ni ne pogledavši me. Bez reči mi je poručila da joj ja ne značim ništa više od bilo koje prolazne avanture. Da ja nisam bio tu, bio bi neko drugi. Pretpostavljam da je ona takva žena. Kao vetar.
Ne zameram joj ja, kao da bih i mogao, ali moje srce priznaje poraz i prihvata kraj.Opet sam završio u istoj kafani. Ja sam hteo da se napijem, a moje srce da je opet ima blizu sebe.
Zbog silnog pijanstva, zaboravljam na sve što sam proživeo sinoć, ali ono što me jutros dočeka tera me da sklapam oči i molim se Bogu da je ovo samo ružan san.
Tamna kosa mi je rasuta po grudima, a žensko telo skoro potpuno nageto na moje. Devojka u mom naručju nesvesna je činjenice da je pre manje od jednog dana na njenim mestu bila osoba sa kojom je krvno povezana. Želim da glasno opsujem, ali samo ležim u tišini pogleda prikovanog za plafon i čekam da se probudi.
Srce mi se steže od same pomisli na ono što sam učinio. Jak poriv da povratim i izbacim sve iz sebe me tera da nimalo nežno gurnem Đurđu od sebe i poletim ka kupatilu. Ispraznim sadržaj želuca i prezrivo se pogledam u ogledalu. Čovek u kog gledam je pogazio apsolutno sve svoje moralne stubove, uvukao se u blud i dopustio sebi da spava sa ženama koje su sestre. Gadljivo pogledam u svoj odraz, a odmah zatim stisnem ruku u pesnicu i razbijem ogledalo. Parčići stakla su mi zabodeni u ruku, ali ne marim za to, ovo je najblaža kazna koju zaslužujem.
Shvatim da sam je prepao kad čujem kucanje na vratima kupatila i tiho dozivanje svog imena.-Petre, da li si dobro?
Tiho, nekim izmenjenim, promuklim glasom govori i tera me da počupam sebi kosu kako ne bih povisio ton na nju i porušio svoje sveto slovo. Nikad, ali nikad, ti nećeš dozvoliti debi da vikneš na ženu.
-Petre.-skoro u očajanju govori, a ja nikako da se dozovem.
-Đurđa, idi kući, molim te.
-Ali...
-Kući, Đurđa!-viknem najsnažnije što umem i pustim suzama da mi skliznu niz obraze.
Kako čovek u sekundi može da postane nečovek?