Meet and Greet

1.1K 31 8
                                    

POV Sundhi

'spreek ik met sunidhi?'' ja , hoezo ?'' jij bent de winnaar van de meet and greet met b-brave .' 'echt OMG supper !'' Ze komen zo naar je toe . en dan gaan jullie naar de studio . '

*tring*

'mam doe jij even open .' ik hoor de deur open gaan . ik kijk stiekem over de rand van de leuning . OMG daar staan ze alle 5 . Mijn helden , mijn voorbeelden . Zou ik ze vragen of ze samen met mij een liedje willen zingen of om samen zouden dansen ? 'Sun komen of laat je de jongen hier wachten voor altijd ? ''mam hou op . ' ik ga recht staan neem diep adem en loop naar onder .' hoi .'' hallo hé hoi .' OMG .' kom je we gaan naar de studio .'' Oké .' ze gaan me voor de deur uit . als ik buiten sta zie ik een limo staan . mijn mond valt open . opeens hoor ik iemand mijn naam zeggen .' hé Sun luister je nog ?'' eh ja eh ja .' de jongens lachen . we stapen in de limo en gaan naar de studio . We lachen en praten veel . na een paar tellen kom ik er achter dat Dioni naast me zit .' omg .'' wat is er iets vergeten ? '' Nee ik besef nu pas dat dit echt gebeurt en het is te gek dat ik jullie ontmoet . '' Ja geloof wat maar want het is zo .' Ik lach . De limo stopt en we stappen uit . Ook al zo een groot gebouw . ' eh ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik zo met jullie ene liedje zingen en dansen ?' ' Tuurlijk . Waarom niet babe .' OMG HIJ NOEMT ME BABE . We zingen het nummer : ik laat en los .

Na een tijdje is de dag al om . Opeens krijg ik een appje binnen van mam : ik ben de komende week niet thuis je bent alleen . Tot over een week schat .' Zouden jullie het leuk vinden om te blijven slapen ben alleen de komende week ?'' Ja lijkt me leuk .' ' Ja doen we maar 1 ding we hebben geen spullen bij ons .' ' O leen die mar van mijn broers heb er 2 word gek van ze .'

Als we thuis aan komen gaan de jongens en ik ons omkleden en nog een film kijken . Jammer genoeg een horor . Als de film af is gelopen gana we slapen .' Wel teruste .'

nieuw leven by B-Brave ✔ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu