POV Sunidhi
Als ik wakker word zie ik opeens 5 jongens liggen . O ja B-Brave bleef slapen . ' Waar is mijn mobiel ?' ' Moet dat ik wil slapen . Hoe laat is het ?''ik kijk op mijn mobiel die ik ondertussen gevonden heb . ' 11 uur .' ' Veel te vroeg .' ik kijk of nog iemand wakker is . Ja iedereen is wakker . 'Wie wilt wat eten ?' 'ik.' 'Oké iedereen . ' Ik ga voor iedereen 2 broodjes maken en wat cola . ' Hé moet ik helpen ?' ' O hé Dioni ja graag .' Hij komt dicht bij me staan , heel dicht bij . OMG hij pakt mijn handen en trekt me dichterbij zich . Net wanneer ik door wil gaan en me wil omdraaien zoent hij me . Als hij terug trekt zit ik nog in de wolken . DIONI GOMEZ ZOENDE ME !!! ' Uh sorry .' ' Nee geen probleem .' ' Wil je mijn meisje zijn ?' ' Ja graag .' En hij zoent me weer . *Als je van mij bent als je van mij bent* O mijn telefoon .' Hallo . O he . Tuurlijk leuk . Jeey tot zo . ' ' 4 vriendinnen komen zo .' ' Oké meid .'
*tring*
'De meiden ik doe even open .' Als ik de deur open doe zie ik ze staan Senna , Dejana , Charissa en Lisanne . ' Kom binnen er zitten nog 5 jongens in de kamer maar 1 is al bezet denk er aan .' ' Ja .' We schieten alle 5 is de lach. ' Kom haha .' We lopen naar binnen en gaan op de bank zitten .' Waar zijn die jongens dan hé ?' ' Weet niet boy's .' ' BOE !' ' AAH !' ' Jongens niet grappig . Ik zal jullie voor stellen aan elkaar . Dioni , Jai , Kai , Samuel en Cassius dit zijn Senna , Dejana , Lisanne en Charissa .' En natuurlijk gaat 1 van de jongens bij ene van de meiden zitten en Dioni bij mij . ' Hè schat .' En hij geeft me een zoen .' Hè lieverd .' En ik zoen hem terug . ' Hé hebben jullie zin om met ons 10e iets leuks te gaan doen bijvoorbeeld naar de film en daarna uit eten ?' ' Ja leuk .' ' Oké Lets Go !'
JE LEEST
nieuw leven by B-Brave ✔
FanfictionSunidhi is een 16 jarig meisje die heel veel van b-brave houd en vooral Dioni . Ze wint een westrijd dus ze krijgt een Meet and Greet met b-brave . Ze worden goede vrienden en er groeien liefdes op tussen haar en Dioni , en de vriendinnen van Sun ;...