3 maanden later
POV SUNIDHI
De vakantie was leuk . Dioni was zo romanties . Bijna elke dag gingen we uit eten . Hij had met familie in Spanje afgesproken en we vertelde het nieuws van mijn zwangerschap . Ze waren zo blij voor ons . Dioni en ik zijn ondertussen al een tijdje 17 . De kleine maakt het me wel moeilijk en Dioni ook . Onze ouders zijn er nog steeds niet blij mee maar ze moeten er maar meeleven het is onze keuzen om ouders te worden . Dioni en ik gaan vandaag de kinderkamer in orde maken . Vandaag is de eerste echo en krijgen we te horen of het een jongen of meisje is . Ben echt hewl beniewd . Ons eerste kindje wat word het : blauw of roze ? ' Schatje kom je ?' ' Ja .' We stappen in de auto en rijden naar onze ouders ze wilde wel mee . Bij onze ouders gaat het niet zonder spaning . Alle 4 zijn ze niet blij .' Pap , mam altjebliefd wees een blij voor ons .' Ik loop de deur uit en ga in de auto zitten . Dioni stapt in hij rijd in die 3 maanden heeft hij zijn rijbewijs gehaald .
* in het ziekenhuis *
We zitten net als ik geroepen word . Dioni en ik staan op onze ouders blijven hier wachten . ' Hoi gaat u maar liggen .' Ik knik ga liggen en Dioni gaat naast me staan en houd mijn hand vast .' Zo vertel eens hoe gaat het met jullie en de kleine .' ' Goed de kleine is wel beweeglijk. ' Dioni knikt en lach net al de dockter . ' Zo gana we eens kijken . Ik smeer zometeen iets op je buik dat koud is , dan ga ik er met een apperaat je over heen zo dat we kunnen zien hoeveel , hoe het gaat en wat het is .' Ik knik en dioni ook . Ik doe mijn trui omhoog en zoals hij al zei is dat spul koud . ' Oké zullen we bij het begin beginnen . Het zijn er 2 .' Ik kijk Dioni aan en zo te zien schrok hij ook .' Een jongen en een meisje . En er is niks aan de hand met ze .' We geven de dockter een hand en pakken de foto's aan .' Een tweeling .' Ik knik en kijk hem aan .' Dat worden dus 2 keer zo vele spullen en 2 keer zo veel verzorging .' Hij knikt .' Maar dat heb er voor over .' ' Ik ook .' We lopen naar onze ouders . O nee die gaan flippen als ze weten dat het er 2 zijn . ' En wat is het ?' ' Nou eigelijk wat zijn het .' Ze kijken ons raar aan .' Een tweeling ?' Dioni en ik knikken .' Een jongen en een meisje .' Man Dioni is echt heel trots . We gaan naar huis en bellen de boy's en girls dat ze moeten komen . Na een paar minuten zijn ze er .' En ?' ' Een jongen .' En de jongens juichen .' En een meisje .' Nu juichen de meisjes .' Wacht een tweeling .' Ik knik en geef Dioni een kus .' Get a room !' ' Gaat niet Sam .' Hij kijkt me raar aan , waardoor Dioni en ik naar mijn buik wijzen . ' O ja .' We beginnen allemaal te lachen . We besluiten om morgen naar de winkel te gaan omdat het al avond is en we willen slapen . Dioni en ik lopen sammen met de rest naar boven en gaan naar onze kamer . Dioni en ik wonen nu samen met zen 2en . Binnen kort met ons 4en . Het word wennen maar ook leuk . Mijn ogen worden zwaar en vallen dich .
- O JA HET ZIJN ER 2 . WIE HAD DAT GEDACHT . NOG EEN O JA WANT HET GAAT GOED MET SCHRIJVEN DAT KOMT EIGELIJK DOOR VOLGENDE WEEK . MORGEN ( zaterdag ) EN OVERMORGEN ( zondag ) PROBEER IK NOG TE UPLODEN MAAR IK WEET NIET ZEKER OF DAT GAAT LUKKEN .
JE LEEST
nieuw leven by B-Brave ✔
Fiksi PenggemarSunidhi is een 16 jarig meisje die heel veel van b-brave houd en vooral Dioni . Ze wint een westrijd dus ze krijgt een Meet and Greet met b-brave . Ze worden goede vrienden en er groeien liefdes op tussen haar en Dioni , en de vriendinnen van Sun ;...