Proloog van deel 2

396 15 3
                                    

3 JAAR LATER . OP DE FOTO ZIE JE JARMAIN EN ANGENTINA .

POV DIONI

' Jarmain kom hier . Nee leg dat meer . Jarmain Jurado-Gomez je mag je zus niet slaan .' Waarom moet Sun net vandaag werken . De kinderen zijn over 1 week jarig dan worden ze 3 . Dit gaat echt zo een drama worden . Sun en ik zijn al 20 en b-brave gaat nog in volle touren door . Over 1 maand is er een wereld tour . Kai en Dejanna hebben een zoontje van 2 jaar genaamd Lars . Sam en Senna hebben een dochter van 2 : Samanta . Lisanne en Charissa zijn allebij zwanger , Lis van een 2 dochters en van Char weten we het nog niet . Sun en ik hebben het zwaar met die twee van ons . Kai en Dejanna hebben het makkelijk net zo als Sam en Senna . ' BEN THUIS !' ' Schreeuw niet zo Sundhi . Wil je me even helpen ze in bed te doen ?' ' Ik heb de hele dag moeten werken ik ga dochen en slapen .' ' En eten dan ?' ' Heb ik al gedaan tot straks .' Waarom gebeurt dit de laatste tijd toch zo veel . De bel gaat dus ik pak Jarmain die ik eindelijk te pakken heb op en doe de deur open .' Hé bro hoe gaat het ?' Kai staat boor de deur .' Goed maar je weet dat de tour vervroegt is we vertrekken morgen al .' Ik kijk hem verschrikt aan laat hem binnen .' He wil je even wat voor me doen ?' ' Tuurlijk wat ?' ' Die 2 in bed leggen dan pak ik mijn koffers in .' ' Tuurlijk geen probleem .' Ik geef Jarmain aan Kai en loop naar boven . Ik doe kleding en nog wat andere spullen in mijn koffer en loop naar onder . ' Wat heb je ze gegeven man ?' ' Welkom in mijn leven ik moet die iedere dag in bed leggen nu Sun werk heeft .' ' Respect man .' Kai krijgt Jarmain toch in bed en mij lukt het om Angentina in bed te leggen . Ik bedank Kai en hij gaat weer naar huis . Ik loop naar boven ga in bed liggen en val in slaap .

- JA INDERDAAD BOEK 1 IS KLAAR . BOEK 2 START BINNEN KORT . MET VEEL NIEUWE DINGEN IK VERKLAP NIET TE VEEL MAAR EN GEBEUREN ZIELIGE MAAR OOK MOOIE DINGEN . TOT IN HET VOLGENDE BOEK !

nieuw leven by B-Brave ✔ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu