NEE

454 20 3
                                    

POV Sunidhi

Samen met de meiden en de jongens lopen we door de stad .' Zullen we naar het strand het is toch goed weer ?' Dioni altijd met zijn ideeën .' Is goed dan moeten we wel nu naar huis om ons om te kleden .' We lopen naar huis en kleden ons om . Na een paar minuten staan we onder en lopen naar het strand .


' Kom de zee in .' Dioni laat me niet antwoorden en trekt me de zee in . Ik klim op zijn rug . Na een paar minuten ga ik uit het water en ga ik op mijn handdoek liggen . Het is wel heel stil . Ik kijk om me heen maar zie ze nergens meer . ' Dioni , Kai , Sam , Cassius , Jai , meiden waar zijn jullie ?' Geen antwoord . Ik sta op en zie dat ik ook niet meer bij onze plek lig . Wat hoe kan dat dan ? Als ik na 3 minuten lopen eindelijk 2 schimmen zie word ik blij . Eindelijk de bewonde wereld . Als ik nog dichter bij kom zie ik dat het 2 meisjes zijn . Achter de meisjes zie ik de meiden en de jongens . Ik loop naar ze toe , nog voor ik hoi kan zeggen word ik van achter vast gepakt en weg getrokken . Het laaste wat ik zie ik een zwart busje waar ik in word geduwd .


- O SPANNENS WAT GAAT GEBEUREN ? IK WEET HET MAAR JULLIE NOG NIET. DE ACTIE IS OOK GESTOPT DE ROLLEN ZIJN WEG . IK HEB NU VAKANTIE DUS IK SCHRIJF SNEL VERDER . TOT HET VOLGENDE HOOFDSTUK DOOI .

nieuw leven by B-Brave ✔ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu