POV Sunidhi
' Schat , schatje word wakker .' ' Dion wat is er ? ' ' We gaan op tour !' ' Leuk .' Moet hij me hier voor wakker maken ben nog moe .' Is er wat schat ?' ' Nee waarom wat moet er zijn Dion .' ' Weet niet je bent zo kortaf opeens .' ' Ben nog moe schat .' ' Oké schatje .' Hij geeft me een zoen en stapt uit bed . En ik val weer in slaap .
' Doe rustig je maakt haar wakker .' Wat zijn die aan het doen , weet je wat ik laat ze schrikken . Ik hoor de vloer kraken en mijn bed zak een beetje in . ' BOE !' ' Hahahahahahaha . Zo leuk jullie gezichten .' ' Niet leuk Sun .' Ik zie ze alle 9 met een verschrikt gezicht staan terwijl ik in een deuk lig . ' Wel is geweldig . Jullie gezichten waren goud waard . ' Ik lig nog steeds lachend op bed tot dat ik word opgetild . Ik kijk naar de persoon die me op getild heeft , het blijkt Dioni te zijn . Hij geeft me een kus en tilt me naar onder . Op de bank gaat hij zitten en hij zet me op zijn schoot . ' Hè schat we hebben net met de manegar gebeld en jij en de andere meiden mogen mee op tour .' Hij glimlacht naar me en ik naar hem . Hij geeft me een kus die al snel in een zoen veranderd .' Hè zoek een kamer .' We laten los en kijken de jongens aan . We staan op en lopen naar boven . We gaan op mijn bed zitten en Dioni zoent en weer . Als Dioni met zijn handen onder mijn t-shirt gaat hou ik hem tegen .' Ik ben er nog niet klaar voor Dion .' ' Oké schat .' Hij geeft me nog een zoen en we lopen samen naar onder .' Wat gebeurde daar ?' ' Niks hoezo .' Ik voel dat ik wat rood word en draai me om .' Sun kijk me eens aan .' Ik kijk Sam aan en hij lacht .' Echt niks gebeurd daar .' We schudden onze hoofden en gaan film kijken een film marathon . De hele dag films en chips en cola . Veel doen we niet .
s'Avonds gaan we alle 10 weer naar bed . Ik val in de arme van Dioni in slaap . Morgen gaan we op tour tegek .
JE LEEST
nieuw leven by B-Brave ✔
FanfictionSunidhi is een 16 jarig meisje die heel veel van b-brave houd en vooral Dioni . Ze wint een westrijd dus ze krijgt een Meet and Greet met b-brave . Ze worden goede vrienden en er groeien liefdes op tussen haar en Dioni , en de vriendinnen van Sun ;...