Rudý úsvit. Začátek nového dne. Začátek nového života. Ať její test dopadne jakkoli. Buď ji čeká život obyčejného člověka, nebo život bojovnice a strážkyně.
Natasha si ani jednu z možností nepřála, ale ani nezavrhla. Přála si být normální člověk. Na druhou stranu si přála být někým. Někým výjimečným. Když před měsícem oslavila osmé narozeniny, přála si, aby dnešek nebyl katastrovou. A toho pak litovala. Když si přejeme, aby se něco nestalo, tak se to po většinou stane.---
V jídelně stála řada sirotků. Před ní stála žena. ,,Zdravím. Jmenuji se Miriam a pracuji jako pomocnice Usurpátora. A dnes se postarám, aby váš test Čistoty přešel bez problémů. Na základě vašeho výsledku vás pošlu buď to ven, kde se počkáte až skončím, nebo do vedlejší místnosti na další testy. A začneme Kathrin Adams."
Zlatovláska vyšla s Miriam ven. Nat se otočila, aby se posadila a napila vody. Před testem nesmí pít nic jiného a jíst nesmí už vůbec. Půl hodiny poté odešel další sirotek. Sirotků tenhle obdobní koloběh (rok) bylo pouze patnáct. Ona byla sedmá. Další sirotek odešel a další půl hodina čekání. Každá vteřina ji děsila. A nejvíc se vyděsila, když vyšla Miriam ven a oznámila její jméno. ,,Natasha Rose Black."---
Vstoupila do místnosti v jejíž prostředku leželo lůžko. Na něj ji Miriam přikázala lehnout. ,,Teď ti odeberu krev, prohlédnu a načtu tvůj čip, jo? Tak začneme." Se slovy vytáhla injekci a nechala dívku natáhnout ruku, z níž odebrala krev. Tu poté nalila do zkumavky a strčila do jakéhosi přístroje. Během čekání na výsledek ji Miriam zkontrolovala oči, uši, nos, ústa a prohlédla si její postavu.
,,Teď si odhrň rukáv na pravé paži." Natasha uposlechla. Miriam ji přiložila čtečku k ramenu. K ramenu, kde měla čip. Čip, který dostávalo každé novorozeně.
Na obrazovce se okamžitě objevily její údaje jako datum narození, váha, věk, krevní skupina, barva očí, barva vlasů, jména rodičů a tak podobně.
,,Vím, že to teď bude znít divně, ale tvoje krev má v sobě něco velice zvláštního. Něco, co poukazuje na to, že jsi Čistá."
Nat přestala dýchat. ,,Cože jsem?"
,,Čistá. A mou povinností je tě poslat do našeho střediska, kde podstoupíš výcvik. Venku čekají mí lidé. Ti tě vezmou do autobusu. Ale dej mi nějaký čas. Ještě pár testů a pojedeme pro ostatní Čisté."---
Venku stáli dva mladící. Jeden se jí představil. ,,Jmenuji se Nathan." Nato už seděla v autobuse, který neměl řidiče ani kola. Po obou stranách ulička, prostředkem se táhla řada. V každé řadě bylo pět sedaček. Nathan ji donesl jídlo a posadil se vedle ní. Zbylé čtyři hodiny seděli tiše. Když dojeli k Temnostezce (místo, kde vyrůstají všechny děti Čistých), kde na ně čekalo třicet dětí jejího věku, měla pocit, že bude zvracet.
K jejímu překvapení si to k ní namířily čtyři dívky. V jejich čele šla hnědovláska s hnědýma očima. Za ní šla černovláska s tmavě modrýma očima, další hnědovláska s šedými očima a blondýnka s nebeskými kukadly. ,,Zdravím, já jsem Trey Hawkiens. Ta za mnou je Ashley Kelly. Ta blondýnka je Kanna Fuller a ta další je Isabella Owen. Smíme si přisednout?" promluvila vůdkyně.
Nat přikývla. ,,Jistě. Jinak já jsem Natasha Black."
Isabella vyvalila oči. ,,Black? Dcera Petra a Rose Black?"
,,Ano?"
,,Omluv ji," začala Kanna. ,,Ty budeš muset být z děcáku, že? Možná to zní šíleně, ale tvoje rodina je legendární."Ashley protočila oči. ,,Tomu jsi rozhodně pomohla."
Nat se nadechla k opovědí, když se za nimi ozvalo vzlyknutí. ,,Vypadni, Špinokrevná. Nám čistokrevným Čistým, musíš projevovat respekt."
,,A to je váš rival," dodala Trey. ,,Andrewis. Blackové a Andrewisové se nenávidí. Jinak tenhle se jmenuje George."
Chlapec dál urážel dívenku, až se Natasha neovládla a okřikla ho. ,,Nech ji."
George k ní otočil hlavu. Měl hnědé vlasy a oranžové oči. ,,Co prosím?"
,,Říkám nech ji, hade!"
,,Jak se jmenuješ, zmije?"
,,Jak ty?"
,,Odpověz!"
,,Ne, dokud se nepřestavíš ty."
,,George Andrewis."
Nat došlo, že by ji to jméno mělo nahnat hrůzu, ale nenahnalo. ,,Já jsem Natasha Black."
,,Black? Tak to si vychutnám," zavrněl. Než stihl pokračovat, dostal pěstí do nosu, který se mu zlomil. A než stihl ránu oplatit, dívka seděla na místě, obklopena oněma novýma kamarádkami. ,,Za to zaplatíš!"---
,,Holka, ty jsi SEBEVRAH!" Vyhrkla Trey. ,,Absolutní sebevrah."
Kanna se k ní přidala. ,,Stala ses terčem toho hada a jeho party. A toho se nezbavíš do smrti." ,,Hádám, že jsme kamarádky, tak co jim říkat Hadi a nám Zmije?" navrhla Natasha.
,,Tebe neděsí, že tě ti Hadi budou šikanovat?" nevěřila Isabella a tím potvrdila, že souhlasí s kamarádstvím.
,,Jsem zvyklá z děcáku."
Ashley zavrtěla hlavou. ,,Ať si zvyklá na cokoli, rozhodně nejsi schopna porazit Hady."
,,Ať."
,,Hele holka," zarazila je Trey, ,,jsi mrtvá. Ale to neznamená, že nejsme kamarádky. A všechny ti pomůžem. Co vy na to?"
Dívky přikývly. Nat se zazubila. ,,Vidím, že si budem rozumět."
Kanna potřásla hlavou. ,,Znám tě sotva pět minut a mám tě ráda."
,,Jen aby bylo jasno," pokračovala Trey, ,,Na George si dávej pozor. Je mnohem chytřejší než se zdá. A ať si Black nebo ne, jsi mrtvá."
,,To už jsem od narození."
Isabella vyprskla smíchy. ,,To jsme asi všechny."---
Za soumraku dojeli na kraji města. Tam na ně čekala loď. Ta je odvezla do středu oceánu. ,,Co to má znamenat?" zašeptala Kanna.
Isabela se usmála. ,,Vezou nás do Propasti."
,,Tady?" nevěřila Trey.
To už se před nimi otevřela mlha, která je doprovázela od chvíle, co vypluli.
Z moře se vynořila skleněná budova v podobě kruhu. N jejím vrcholu se tyčil maják a přistávací plocha.
U dveří stál muž, který nápadně připomínal George. Měl stejnou barvu vlasů i očí. ,,Jmenuji se Roland a budu váš učitel pro příštích dvanáct let. A jinak vítejte v novém domově."---
Vnější stěny budovy byly skleněné, ale vnitřní byly z kamene. Byla dvaceti patrová a měla pět pater katakomb pod hladinou. Roland je zavedl do pátého patra. ,,Zde budou vaše pokoje. Každý je po pěti. Čipy na otvírání pokojových dveří máte na posteli. Taky tam je návod. Kód na dveří si upravte podle sebe. Čipy do skříní jsou stejné jako do dveří. Jen až je půjdete poprvé otevřít přiložte tam svůj rodový čip. Díky němu se vám tam objeví vaše věci. Po ubytování jděte do jídelny. Tam se najíte a půjdete spát na pokoje. Zítra vás tu provedu."
Trey to nedalo. ,,A kde to jsme?"
Roland se usmál. ,,Děvče, právě teď se nacházíte ve středisku Čistých. Známe jako Propast. Nečistí tuhle část moře znají jako Neumírajíc mlha."***
Omlouvám se za malou produktivitu. Ale podlouhlé době další kapitolka. Užijte jsi ji.
ČTEŠ
Soulmate song
ActionNa zemi se objevily nebezpečné výpary, které většinu lidí připravilo o boje schopnost. Ale několik stovek lidí tuto možnost mají na dále. Proto podstupují testy, pokaždé co dovrší osmi let. Ten test má ověřit zda jsou schopni chránit a zachraňovat...