Kapitola III. - Zkouška se blíží

14 3 0
                                    

Ohnivé vlasy prolétly vzduchem, jak se Nat snažila vyhnout Georgově ráně. Úspěšně. Jeho pěst prolétla místem, kde před chvíli byla její hlava.
Pohlédl dolů, na ležící protivnici, zamračil se. ,,Ne," zasténal. Ona se jen usmála a podkopla mu nohy. Spadl na ni, přetočila ho a sedla si na něj obkročmo, ruce mu přitiskla k zemi.

,,Dnes vítězí Natasha. Georgi, dnes nejsi ve formě. Koukej to napravit." Roland stál opřený zády o zeď tělocvičny, odkud sledoval celý souboj.

Trey se naklonila k běsnícímu pobočníkovi hlavního hada. ,,Platíš, Theo."
Probodl ji pohledem, zalovil v kapse, vytáhl balíček bankovek. ,,Zítra mi to pěkně vrátíš."
Ashley se k nim naklonila. ,,Jsi si jistý? Já teda myslím, že ne."
Theo se jen nasupeně otočil a došel k ležícímu Georgovi. ,,Děkuji pěkně. Přišel jsem o další peníze."
Jeho vůdce se postavil a setřel si pot z čela, načež si rukou zajel do hnědých vlasů. ,,Philip ti jistě rád přispěje. Kdo ví, možná i John."

Došel k nim černovlasý mladík, opřel se o lano ohraničující bojiště. ,,Neřekl bych. Oba prohráli. A hádejte s kým. S Ashley a Kannou."
,,A s kým jsi prohrál ty, Lukasi, když jsem se neudržel na nohou a skončil pod tělem té zmije?"
Lukas pokrčil rameny. ,,S nikým. Nevsázel jsem se."

,,Vstávej ty parchante," zavolal blonďák, přicházející k nim společně s dalším černovlasým mládencem. ,,Díky tobě jsem prohrál s Kanny."

,,Ty si máš, co stěžovat," odsekl mu George a postavil se. ,,Já prohrál se zmijí!"
,,Jo? A já s Theem a Johnem prohrál už po třetí v řadě prachy. Co se s tebou stalo?"
,,Philip má pravdu, Georgi," přidal se Lukas. ,,Poslední dobou tě poráží snadno. Co se stalo?"

Jejích vůdce máchl rukou. ,,Nic, co by bylo životně důležité."

---

Nat vstala a vydala se za Zmijemi. Po cestě se minula s Theem.
,,Holka. . . . To byl masakr. Jde ti to." Pochválila Ashley.
,,Jsem šťastná, že můžu nakopat zadek tomu hadovi."

V ten okamžik se jim na ramena zavěsila Trey. ,,Další prachy v kapse. Díky, Nat."
,,Ráda jsem pomohla."
Trey se zazubila. ,,Já tak ráda obírám Thea o peníze, za které si budu moc koupit předplatné, abych se mrkla na mé oblíbené seriály."
Ashley se jí vysmekla a vydala se ke dveřím. Ostatní ji následovaly. ,,Nebo si koupíš víno, lehneš na střehu a budeš pít."
,,S nějakým hot asiatem," přidala se Natasha.
Hnědovláska se usmála. ,,Proti tomu bych nic neměla."

Kanna k nim přiskočila. ,,Hádejte, co je dnes k večeři?"
Ashley protočila oči.
,,Co? Asiat?" Zmateně se zeptala Trey.
,,KAŠE!" Vyhrkla blondýnka a rozeběhla se ke dveřím a do pokoje.
Zmije si vyměnily nadšené pohledy a následovaly příkladu Kanny.

---

V jídelně bylo plno. Zmije stály ve frontě na jídlo a doufaly, že na ně zbyde nějaká ta kaše. Zrovna v tu chvíli se za ně postavili hadi. Geroge se naklonil ke Kanně a sebral jí jablko, které měla nachystané na tácu.
,,Hej!" okřikla ho. On se do něj jen zakousl.
Nat vzala pět misek kaše a naložila je na podnosy zmijí. Kanna svou vzala a hodila ji Georgovi přímo do tváře. Poté popadla další a nasupeně odešla k jejich obvyklému stolu. ,,Dobrou chuť," zavolala přes rameno.

Had ji jen nasupeně sledoval.

Další bitva v téhle nekonečné válce, pomyslela si Natasha.  Celá ta válka začala dva dny po jejich příjezdu do Propasti, kdy se poprvé poprala s Georgem. Od té doby si dělali neustále naschvály. Ta srážka na chodbě byla jen předehra.

---

Když se posadily, Trey vyprskla. ,,Tak to bylo za dnešní den nejlepší, pokus vynechám ty peníze, co jsem viděla."
,,Ten parchant mi snědl jablko," procedila skrz zuby Kanna, jako by tam ani jedna z jejích kamarádek nebyla.
,,Na to jak při trénincích házíš, tohle je zatím tvůj nejlepší zásah." Trey se dál smála. Následně ji do obličeje, stejně jak Georgovi, přistála lžička kaše. Naštvaně vzala svojí a začala střílet po Kanně.

Za chvíli přišily o večeři a koupel, kterou si vzaly po výcviku, vyšla vniveč.

Během celého tohohle souboje jim ani Natasha, ani Ashley a ani Isabella nevěnovala jediný pohled.
,,Zítra proběhne zjišťování Písní a dva týdny na to začne první část závěrečné zkoušky. Během toho následujícího týdne se také budou ujišťovat, zda nás rozřadili dobře," připomněla Isa.
Ashely přikývla. ,,Proč myslíš, že mi na posteli leží tuny knih?"
,,Já myslela, že jsi konečně začala pořádně číst," povzdechla si rudovláska.
,,K tomu se dostanu až po zkoušce."

Plesk! Lžička kaše se jí rozplácla na tváři. Trey se skrčila. ,,Já nechtěla." Zbytečně. Ashley se na ní vrhla a začaly se prát.

,,Trey, Ashley, Kanna!" Zahřměl hlas Rolanda. ,,Všechny tři si po večeři vyběhnete celou budovu stokrát."

Dívky se přestaly prát. ,,Pěkně děkuji," ohradila se Ash. ,,Díky vám budu muset vybíhat. Děkuji. A ještě jednou děkuji."
Kanna pokrčila rameny. ,,Měla jsi to přejít."

A jakoby to nebe chtělo, zrovna kolem prošli Hadi. ,,Užité si běh, kaši," popřál Lukas.

,,To nezní špatně." Usmála se Nat, která vstala a odnášela tác. Poté vyšla na chodbu s Isabellou v závěsu.

Ashley se zamračila, načež probodla kaši pohledem a vydala se ke dveřím, aby mohla jít běhat. Dívky pokrčily rameny a šly za ní.

---

V katakombách na ně čekal Sam, o několik málo let starší kluk od dispečinku. Usmál se na ně a rukou si prohrábl černé vlasy. Zmije na něj kývly a on jim pokynul, ať se dají do běhu. Přidal se k nim, aby na ně dohlédl.

Po prvním výběhu si nastoupil do výtahu a sjel do nižšího patra, počkal až k němu doběhnou a zase sjel o patro níž. A takhle to šlo po celou dobu trestu. Nahoru vyběhli všichni společně, dolů Sam sjel výtahem.

Soulmate songKde žijí příběhy. Začni objevovat