Kapitola II. - Neumírající mlha

17 4 1
                                    

Zmije s rozhodly bydlet pospolu. Když vstoupily do pokoje, spatřily kabinky ve zdi. Na proti dveří se nacházela jen jedna. Na levé a pravé straně byla patrové kabinky. Celkem se jich tam nacházelo pět. Na levé straně spatřily dveře do šatny. Dveře na opačné straně vedly do koupelny.
Natasha zamířila k samostatné kabince. Uvnitř byla postel. U nohou byl do zdi zabudovaný počítač a stojan na pití či jídlo. Celá postel zářila modrým světlem.
A jak řekl Roland, na peřině ležel čip a injekcí. Uchopila injekci a píchla si čip do levého zápěstí. Návod nepotřebovala. Vyrůstala v děckem domově, kde si musela sama píchnout léky. Nečekala na holky a šla se podívat do šatny.
Tam nalezla pět obřích černých skříní. Každá u sebe měla čtečku. Když k němu přiložila rodný čip, ozvalo se cvaknutí. Cvak.
   Nat opatrně otevřela skříň. Našla v ní černé kožené bundy, kalhoty, legíny, trička, haleny, tílka a šaty různých střihů. Vše v černé.
  Když otevřela první šuplík, spatřila spodní prádlo.  Ve vedlejším objevila stříbrné a zlaté šperky, které svědčily o tom, že Čistí disponují víc než astronomicky vysokými hromadami peněz.
  V botníku na ní čekala hromada - jak jinak než černých - bot. Sportovní boty, boty na podpatku a kozačky .
  ,,Jak to tak vypadá, tak Čistí mají vytříbený kus a jejich barvy jsou velmi pestré," prohodila k ostatním.
  Než se stihla nadechnout, stála u ní Trey a otevírala svou skříň. ,,Jupí! Konečně nějaké barvy."
Ashley, která vešla dovnitř, jen protočila oči. ,,Jak jinak," prohodila a zamířila k další skříni. ,,Musím uznat, že mají styl."
Nat se zasmála a zavřela skříň.
,,Nevím, jak vy dámy," dolehl k nim Isabellin hlas, ,,ale já se jdu najíst a pak umýt."
,,Počkej na mě!" Vykřikla Trey a Kanna zároveň, běžící za Isabellou.
Nat a Ashley si stihly vyměnit pobavený výraz a vydali se za nimi.

---

Na chodbě se běžící Kanna a Trey srazily se dvěma chlapci, kteří doprovázeli Georga. Jeden z nich vykřikl.
  Isabella kráčející za nimi zakopla o nohu ležící Trey a svalila se na hromadu taky. Stejné štěstí měl i další z Hadů.
   ,,Neumíš dávat pozor na cestu?" rozkřikl se Had, který narazil do Trey.
   ,,A ty to umíš? Já měla přednost jízdy!" vyprskla.  ,,To tě nikdo neučil řídit?"
Ashley protočila oči a šla pomoct svým kamarádkám na nohy. Stejně tak smýšlel i další had, kráčející vedle George. Když oba začali zvedat své přátele, Trey a Had, který jí okřikl, se začali prát. Tím samozřejmě znemožnili možnost osvobození ostatním členům srážky se zvednout.         Ashley s, stále stojícím, hadem začali ty dva od sebe odtrhávat, vášnivý boj mezi jejich přáteli je taky srazil na hromadu lidských těl.
  ,,To neumíte čumět na cestu, zmije?" rozkřikl se George.
Natasha, stojící opodál, se k němu otočila. ,,Ony? To tvoji blbci vrazili do nich!"
  ,,Skutečně? Já jsem to viděl jinak."
  ,,Tak si zajdi na oční, slepýši!" ozvalo se z hromady Kannin hlas. "Jsi slepý had!"
George se k ní naklonil, strčil ruce do kapes. ,, A ty jsi zopakuj biologii, protože slepýš je ještěrka a ne had." Vítězoslavně se usmál. ,,To ví každý."
  Odpovědí mu bylo pouhé zasyčení ze strany Kanny. 
Jeho úsměv se rozšířil, oči však opět sklouzly k Nat. ,,Měli jste v děcáku vůbec nějaké hodiny, zmije?" 
  Pustila házející se Trey a otočila se k němu. ,,Jistě. Vím, že tě to překvapí, ale je to tak." Došla k němu. ,,Nejsem takový ubožák, za jakého mě máš." 
  ,,Opravdu? Myslím, že to se ještě uvidí." S těmi slovy se otočil, došel k válející skupince, chytil dva Hady za límec, vytáhl je na nohy. Poté chytil další dva a postavil je. Otočil se, přes rameno zavolal: ,,Ještě se uvidí, vlčátko."

Když odešli, Zmije se zvedli. ,,Vlčátko? Kdybych ho neznala, tak si myslím, že to má být lichotka," prohodila Kanna. 
  ,,To já ale taky," přidala se Trey. ,,A líbí se mi to mnohem víc než zmije. Vlčátko. Od teď se tak jmenuju." 
  ,,Na to zapomeň. To budu já!" odsekla Kan. 
Nat se k nim otočila. ,,Pokud tady bude nějaký vlk, tak to budu já, protože mě tak nazval. To jednak. Pokud se nepletu, tak budu na potravním řetězci výš jak on. A to ho naštve." 
  ,,Si skutečně koleduješ o smrt. To se mi líbí." Usmála se Ashley.
,,Byla bych ale opatrná," začala Isa. ,,George je predátor. Hlavou smečky. Rád si hledá svou kořist." 
  ,,K jakému zvířeti bys ho přirovnala?" zeptala se zasněně Kanna. 
,,Upřímně? Myslím, že beran sedí.  Ale spíš je to lev." 
  ,,Neptala se  na jeho znamení, ale k jakému zvířeti bys ho přirovnala." Ozvala se Trey. 
Isabella po ní hodila vražedný pohled. ,,A já odpověděla. Mě jeho pitomé znamení nezajímá." 
,,A koho taky jo?" Ashley se zasmála. 
Nat jen protočila oči, otočila na podpatku, vydala se směrem do jídelny. Zmije se ještě chvíli dohadovaly, pak si všimly odcházejícího vlčátka, rozeběhly se za ní. Společně se do sebe zavěsily, povídaly vtipy a smály. 

*

Jídelna se dala snadno splést se zastřešeným fotbalovým hřištěm. Stoly stály v řadách za sebou. Ze skleněné stěny šlo vidět oceán, rozkládající se kolem. Vlevo se nacházelo výdejní okno.
  Zmije zarazila nejen velikost dané místnosti, ale i to, že byla prázdná.  Čekaly přeplněný hlučný sál. Tam však nikdo, komě nováčků, nebyl.
  Roland jim přikázal, ať si vezmou jídlo, sednou si, jí, nedělají hluk. 

*

Po jídle zavedl všechny nováčky do tělocvičny, kde je seznámil s pravidly, tresty a vším, co Trey nazývala hlouposti. 
  ,,Pravidla jsou od toho, aby se porušovaly," říkala, když Roland začal mluvit. 
Iasabella se jí snažila odporovat, ale neúspěšně. Proto to hned po prvních pěti minutách Rolandova proslovu o počtu pravidel Čistých vzdala.

,,Za pozdní příchod budete stokrát obíhat celé spodní patro. Za porušená pravidla budete muset stokrát vyběhnout nahoru a dolů, celou budovu. Počítají se i katakomby.  Za použití výtahu dostanete dalších sto."

,,Si je klidně porušuj," zasmála se tiše Kanna. ,,A budeš mít svalnaté nohy." 

,,Za neuposlechnutí příkazu je stejný trest. Vyrušování při vyučování: Prodloužíte si vyučování. Všechna pravidla a tresty platí od teď. Rozumíme si?" 

Nikdo se neodvážil říct ne. Protože mezipatra byla skutečně velká a nikdo nechtěl je stokrát vyběhávat. 

Soulmate songKde žijí příběhy. Začni objevovat