Hogwarts'ta sıradan bir gündü. Büyülü binanın bahçesinden dumbledore'un odasına kadar gelen çocuk sesleri etrafa neşe saçıyordu. Bu durum dumbledore'un moralinin azda olsa yerine gelmesine yardımcı olmuştu. Dumbledore ise aklına takılan şey ile bir ordan bir oraya telaşlı bir şekilde odasında tur atıyordu.
Hayatının en büyük hatasını yapmıştı. Geçmişte yaptığı planda bir yeri gözünden kaçırmıştı. Bu kaçan ayrıntı büyücülük dünyasını için iyi olmayacaktı.1981
Lily Potter işten erken gelmiş ve çapulculara yemek hazırlıyordu. James ve Sirius küçük bebekle oyunlar oynuyor onu eğlendiriyordu. Remus ise gelecek olan felaketin farkındaydı. Düşünceli düşünceli camdan dışarıyı izliyordu. Küçük Harry'nin neşeli sesleri evdeki kasvetli havayı yumuşatmaya yetmiyordu. Lily elinde ki kahve fincanlarıyla Remus'un yanına gitti ve ona uzattı."Neyin var Remus?"
Remus kimseyi üzmek istemiyordu.
"İyiyim Lily. Önemli bir şey yok. Dolunay yaklaştı o yüzden bu kadar durgunum"
Lily gerçeklerin farkındaydı. Arkadaşının yalan söylediği apaçık ortadaydı.
"Her şeyin farkındayım Remus. Savaş yaklaşıyor ama korkmana gerek yok."
Lily ortada olan kehanetten bi haberdi. Remus söylesem mi diye düşündü. Yakın arkadaşını üzmek istemiyordu. Arkadaşına yaklaştı ve ellerini tuttu.
"Duyman gereken önemli bir şey var lily.
Lily meraklı bir şekilde arkadaşının gözlerine bakıyordu. Anlatacağı şeyden korkmuş ama arkadaşına belli etmiyordu. Güven verircesine arkadaşının elini sıkıca tuttu ve gözlerine bakmaya başladı.
"Bana her şeyi anlatabilirsin Remus. Ben senin en yakın arkadaşınım.
"Orta da bir kehanet var lily. Temmuz ayının sonlarında doğan bir çocukla ilgili."
Lily duyacağı şeylerden korkmuştu. Harry'nin o çocuk olma ihtimali çok yüksekti. Remus'a belli etmeden onu dinlemeye devam etti.
"Kehanet bu kağıtta."
Remus kağıdı uzattığında Lily titrek narin elleriyle kağıdı aldı ve okumaya başladı.
"Karanlık Lord'u alt edecek güce sahip olan biri ona üç kez karşı çıkmış olanlardan 7. Ay biterken doğacak. Bu erkek çocuk Karanlık Lord tarafından denk olarak görülüp işaretlenecek. Ancak bu çocuğun Karanlık Lord'un bilmediği gizli güçleri olacak. İkisinden biri diğerinin elinde ölecek çünkü diğeri varlığını sürdürürken ikisi yaşayamaz."
Lily okuduğu her cümlede daha çok kalp atışının hızlandığını hissetti. Bir anda kafasını Remus'a çevirdi. İkisininde gözleri dolmuştu. Ani bir hareketle Remus'a sarıldı.
"Lily bu çoçuğun-"
Lily arkadaşından hızla ayrıldı ve cümlesini tamamladı.
"Harry olma ihtimali yüksek"
Lily bir anda ağlamaya başladı. Bu duydukları ona çok ağır gelmişti. Arkadaşının ağladığını gören Remus hemen arkadaşını tekrardan kollarının arasına aldı ve saçlarını okşamaya başladı.
"Her şey geçicek Lily. Yarın emin olmak için dumbledore'un yanına gideriz."
Remus arkadaşını avuturken onları kapının arkasından izleyen James ve Sirius'dan habersizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fedakarlık
FanfictionKardeşi için her şeyi yapacak olan bir kız Jessica Elizabeth Riddle Kız gözlerini bu kasvetli malikanede açtı. Onun için bu malikane hapisaneden farksızdı. Koskoca Riddle Malikanesi onun için çöplükten ibaretti ama bir kişi hariç Draco Malfoy. Drac...