part 11
مبروك للأهلي يرجاااااله ودا بارت هديه كده عشان الفوز اي خدمه كنت هنزله امبارح بس النت فصل لامؤخذه 😹😹
اه اه ابطال الجمهوريه♥️
في المدرسه الثانويه المشتركه...
وصل شهاب وملك الي المدرسه وكان في انتظارهم مجموعه من التلاميذ وهم أصدقائهم يقفون في مكانهم الخاص والمحظور لجميع الطلاب من الاقتراب منه، لتدخل ملك بكبريائها المعهود لينظر لها جميع من بالمدرسه بإعجاب من جمالها وثقتها الزائده تلك وبجوارها هذا الوسيم شهاب ويسمعوا وهم يمشيان مغازله الجميع لهم وحتى من المدرسين، ليقتربان من اصدقائهم وتستقبلهم صديقه ملك المقربه منه وتقترب منها بضحكه حاولت لكتمانها بصعبه لتردف...
..: اهلا برنسيسة المدرسه كل دا تأخير يا لوكا...ملك ببرود...
..: سوري راحت عليا نومه وصحيت متأخر شويه...لتقترب منها منه وتهمس في اذنها...
..: المدير مستنيكي يا حلوه في مكتبه استلقي وعدك بقي عشان تبقي تعملي اللي في دماغك بعد كده ومتسمعيش كلامي...ملك بملل...
..: اوووف يا منه عليكي... يعني هو انا عملت ايه يعني كل دا عشان برسم على حيطان المدرسة... فكك بقي وكبري دماغك من ابو حفيظه بنضاره امه الكعب كبايه دي...لتضحك منه بخوفت على جمله صديقتها تلك لتكمل ملك..
..: ماعلينا بس قوليلي يا مظه ايه اخبار الكراش امبارح كان الڤلانتين واكيد خربتو الدنيا مش كده... قولي قولي عملتو اي بعد الدرس...لتبتسم منه بخجل وتردف...
..: مفيش هو بس عطاني الهديه ومشيت علطول عشان متأخرش...ملك بخبث...
..: اممم يابت بس كده... ماشي هحاول اصدقك بس قوليلي جابلك ايه...لتخرج منه هاتفها وتُريها صوره لبوكس هدايا به الكثير من الحلوى ويتوسطه بوكس اصغر به سلسله فضه رقيقه للغايه وجميله ايضاً لتنبهر بها ملك وترسم علامه العبوس على وجهها وهي تقول...
..: حسره عليا إلا مجالي فرده شبشب حتى...لتتلقى ضربه على مؤخره رأسها من شهاب ليردف...
..: الشبشب دا اللي هتضربي بي لما نروح يا كلبه...شهاب بتساؤل...
..: صحيح هي البت بسمله فين؟؟ليرد محمد وهو احد اصدقائهم...
..: قالت انها هتتأخر انهارده وعمللنا مفجأه...
أنت تقرأ
"عصابه العشاق"lovers gang
غموض / إثارةيقولون لا يوجد قانون يحكم الحب.. فالحب يأتي على غفله.. والقانون لا يحمي المغفلين، ولكن في تلك المعركه يجب على الدستور ان يسطر قانوناً يحكم هذان العاشقان،ليشهد التاريخ على تلك الملحمه العاطفية والذي نبتّ بين مغفلين... فمن سيفوز يا ترى ؟؟! هل الحب ام...