Bir de şu ego denilen duygu var . Bazı kesim varki evrenin içindeki bir yıldız gibi parladığını düşünüyor . Evet evet parlıyorsun ama kendi kendine . Bu tarz insanların hayatta hiç bir başarısı yoktur. Tek başarısı arkasında bıraktığı kirli dünyalarıdır . Siz siz olun dostlarım egonuzu bi çöp torbasına koyup yakın. Eğer yakmazsanız bir gün o sizi kül eder ...
İnsan sosyal bir varlıktır , konuşmak ister , anlatmak ister . Ama birazda bencildir. Bu bencilliğini kendi dünyasında yaşadığı gibi sanada bunu kabul ettirmeye çalışır. Egoluymuş peh :) sen egoluysan bende toplumcuyum insanların düşüncesini , özgürlüğünü , yaşam standartlarına karışılmamasını gerektiğini biliyorum . Kaldı ki kalmış sana anlatıyorum dimi egoistcim , sen toplum ne dir biliyor musun ki ? Hani insanların birlik beraberlik içerisinde özgürce yaşadığı , hani hayvanların canlarının , kadınların hayatlarının korunduğu bir yaşayış biçimi diye bir şey var ? Jötonu köşeli bu egoistcimin kafası almıyor . Ya işte böyle biz buna toplum diyoruz . Aman tamam sizide öyle kabul ettikte bari insanlardan , hayvanlardan uzak bi ıssız adada yaşayında bizde bi rahatlayalım . Bak kökünüzü kuruturuz he , bizim tersimiz pistir haydi haydi ...
Diyip keşke kovalayabilsek bu tarz insanları ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLA BLA BLA
Non-ficțiuneİnsanlara kendimizi farklı göstererek , olmak istediğimiz kişiye dönüştüğümüzü sanıyoruz . Sadece sanıyoruz bunu değiştirelim .