Duyuru&Yeni Bölüm alıntısı.

21 2 0
                                    

''Leo'' dedim ona sarılarak. Ne kadarda aciz bir haldeydim sarı saçlarım çamura bulanmış kıyafetlerim mahvolmuştu gömleğimin çoğu yeri parçalara ayrılmıştı.

''Bebeğim.'' dedi ihtiyaçla söylemişti.

Ne kadar olmuştu görüşmeyeli bir gün peki o bir gün niye bana bir asır gibi gelmişti.

Göz yaşlarım beyaz gömleğini ıslatıyordu üzerimdeki çamur ona da bulaşmıştı.

''Yuki..'' dedim ağlamaya devam ederken kaç saattir ağlıyordum göz yaşlarım buna rağmen bitmemişti.

''Güvende sende öylesin ben buradayım.'' demesiyle daha da içli bir şekilde ağlamaya başladım.

O hiç bir zamanda yanımda değildi.

Yeni bölümden küçük bir alıntı...

Yeni kitaplar konusuna gelince Karayip Korsanlarını hepimiz biliyoruz değil mi?

Kitap Jack'in Elsa yani İngiltere kralının kızıyla tanışmasında başlayacak Jack onu kendine aşık edecek işte sonra olaylar olacak ayrılacaklar.

Filmin gidişatını bozmadan bunu kitaba işlemeye çalışacam yani planlarım arasında şuan bu var.

Kız karakterimiz on yıl boyunca bir cam kavanozunda yaşamış olacak bununda bilgisini vereyim sonra çok donuk tepki vermiyor demeyin.

Korsanların hayatı günlük yaptıkları şeyler hazine haritalarını bulmaları falan en az Serenity kadar değişik fantastik sır ve eğlence dolu bir dünyaya giriş yapacağız diyebilirim

Kar Mavisi +16

Bu kitabım ise psikiyatris kitabı olacak çok ağır bir kitap olacak bir psikolog ile şizofreni hastası bir kızın dünyasına geçeceğiz.

Bu yüzden bu kitaba yaş sınırı koymalıyım.

Kitapta çünkü oldukça yaralayıcı sahneler olacak aşırı derecede drama olacak sanırım.

Hisset.

Üçüncü kitabımız ise Hisset kitabı olacak bu kitap Melek ve Şeytanın aşkı olacak işte meraktan dolayı bir melek ile bir şeytanı evlendirecekler onların uyumlarını ve çocuk olunca nasıl olacak diye deney olarak kullanacaklar onları.

Kitapta Şeytan ile Meleği dini olarak düşünmeyin dinle ilgi bir şey katmayacağım.

Araf Cennet Cehennem Şeytan Melek bu kavramları unutmayın.

Kusursuzlar Kusurlular.

Bu kitapta iki çete üzerine bir çete kaçakçılık uyuşturucu kaçakçılığı yapacak diğer çete ise onların peşindeki devlet tarafından oluşturulmuş bir çete olacak FBI gibi Kusursuzlar Kusurlular kitabında bu iki çete arasındaki kovalamacayı aşkı ve aksiyonu okuyacağız.

Melusina, Serentiy, Sihirbazlar çetesi Milasın Kalbi Milen final verdikten sonra en güzel şekilde kurgulara layık olan finallerden sonra bahsettiğim bu kitaplar yayımlanacak ya sırayla yada 4'de aynı anda.

Şimdiden heyecanlıyım kurgular için.

Değinmek istediğim bir konu daha var.

Eğer ki bir kitabımı beğendiyseniz bölüm hoşunuza gittiyse o bölümü beğenmek oy vermek hiç zor değil.

Kitaplarım henüz 300 okunmaya yeni ulaştı ve okuyan çoğu kişi hayalet okuyucu bu kitabımı sevdiyseniz diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın.

Hiç bir kitabımda kadına şiddet yok kadına şiddetin olduğu berdel kitapları 100 binlerce okunma alıyor.

Bir kızın hor görülmesi hiç hoşuma gitmiyor wattpad gibi bir platformda bu tarz kitaplar bolca var ve binlerce okunmaya sahipler bazen sorun bende mi diye düşünmüyorum değil.

Hayalet okuyucularıma sesleniyorum bir oy vermek nokta bile olsa bir yorum yapmanız o kadar zor değil bu sayede kitaplarım öne çıkar.

Sevgilerle

SERENİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin