Totul a inceput intr.o zi posomorata de vara. Aveam presimtirea ca se va termina prost... Dar n.a fost asa. In acea zi mi.am intalnit cea mai buna prietena. Cu care vorbesc si azi. Zi de zi. Avem multe lucruri in comun.. Si cand spun multe.. Ma refer la prea multe. In orice caz, cu timpul ne.am apropiat si am inceput sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Pe mine ma cheama Alexandra, iar pe ea, Alina.. Insa lumea ne striga pe amandoua "Ali". Suntem "obsedate" ( intr.un sens bun ) de trupa de rock "Black Veil Brides". Nu este o trupa asa de cunoscuta, asa ca va voi povesti cate ceva despre ea si despre membrii ei. Este formata din : Andy Biersack ( solist ), Ashley Purdy ( basist ), Jake Pitts & Jinxx ( chitaristi ) si sa nu uitam de CC ( tobosar ).
Acum sa va povestesc despre mine si Alina. Amandoua avem aproape 14 ani. Inavatam la aceeasi scoala. Ea este bruneta si are ochii albastrii. Eu sunt blonda cu ochii caprui.
Acum sa va povestesc despre membrii trupei. Andy este brunet cu ochii albastrii ( ce coincidenta, nu degeaba il adora Alina). Ashley este suuper-mega-ultra sexy. Cu parul brunet-roscat si cu ochii caprui. Pur si simplu il iubesc ( uitati ca am spus asta ). Jake , Jinxx si CC sunt toti bruneti. Insa Jinxx are ochii albastrii, iar ceilalti 2 au ochii caprui.
-Maine pun capitol nou-