CC is my saviour and Ash will never change this

81 12 0
                                    

Am dormit destul de bine in seara aceea. Insa m.a trezit CC pe la ora 4:35 am care se tot plimba prin camera, de colo-colo.
- Scuze ca te.am trezit, dar nu am somn.. Ma tot gandesc la operatie..
- Off, vino incoace.
Si l.am imbratisat. Am simtit cum o lacrima se scurge pe umarul meu..
- Totul va fi bine.. Adica, am mai facut operatii pana acum..
- Dar ai auzit ce.a spus doctorul..
- O sa fie totul bine, te rog culca.te, nu vreau sa fii obosit..
- O sa incerc, pentru tine.
M.a luat in brate. Am adormit la pieptul lui.
M.am trezit de dimineata, din cauza soarelui care intra direct pe fereastra in camera lui CC.
- Neata, lume! tipa Andy intrand in camera noastra. Vedeti ca eu, Ali, Jinxx si Jake plecam pana seara. Avem de facut ceva..
- Bine, plecati, doar lasati.ne sa dormim, spuse CC.
- Ok, pa.
Dupa ce au plecat baietii si Alina, ne.am dus amandoi la baie, adormiti. Dar ia stai asa.. Pe Ash nu l.au luat. Si noi care credeam ca am ramas singuri acasa.. Pff.
- Neata, Ash. Tu de ce n.ai plecat cu Alina si si cu baietii? il intreba CC.
- Sila.
- Ok..Ellie, la ce ora ziceai ca e operatia?
- La ora 12:00. Ar fi bine sa plecam de aici la 11:45.
- Bine.
- Stai, ce? Ellie de ce mai face o operatie? intreba Ash uimit.
- Are niste probleme.. zise CC.
- Naspa.. De cand a venit aici a facut 2-3 operatii..
Era ora 10:05 cand am fost gata amandoi.. Ne.am gandit sa mancam ceva.. Chiar daca CC era mort de somn, incerca sa fie vioi, de dragul meu.
- Ce mancam? Sunt lihnita.
- Dati.mi voie sa va pregatesc eu ceva.. spuse Ash.
- Ok, amice, ii zise CC.
Ash ne pregati o omleta cu sunca, langa care adauga o salata bulgareasca. CC nu prea avea pofta de mancare..
Se facuse 11:30 in scurt timp. Ne pregateam sa plecam, in 15 minute. Inainte se ies pe usa Ash striga catre mine :
- Succes! Sper sa te intorci acasa, tin la tine!
CC il fixase cu o privire mai mult nervoasa decat adormita.
Am ajuns la spital la timp.
- Te rog ai grija. Stii ca eu ma omor daca nu supravietuiesti, nu?
- CC, sa nu faci asta. Ai o viata minunata. Te iubesc. Promit ca ma voi intoarce cu bine. Te iubesc.
- Si eu, Ellie.
Am intrat in sala de operatie. In scurt timp am adormit. Tot auzeam voci, care, probabil, erau ale doctorilor.
In scurt timp n.am mai simtit nimic. M.am trezit iar, brusc.. Insa nu mai auzeam vocile doctorilor.. Pur si simplu cadeam.. Insa jos nu era pamant.. Era foc.. Foc peste tot. OMG, era un vulcan.. Pe langa mine erau oameni morti deja.. Cum ar fi Kurt Cobain.. Sau Michael Jackson.. Ce ciudat.. Oare ce se va intampla daca voi cadea in lava.. Cred ca voi muri..

Din perspectiva lui CC :
Sper ca Ellie e bine si ca operatia se va termina repede.. Mor de somn.. Mi se inchid ochii.. Oare se va supara daca ma voi duce acasa sa dorm? Nu mai rezist.. Sper ca va intelege. O sa ii anunt o asistenta sa ii spuna lui Ellie ca am plecat acasa si sa ma sune sa o iau.. Sper ca totul va fi bine, sunt asa de ingrijorat...
Cand am ajuns acasa, nu mi.a venit sa cred.. Ce.. Ce a facut Ash!
- Nenorocitule, ce cauta fetele astea in casa la noi?! Daca afla Ellie ma omoara!
- O sa moara, frate, spuse Ash. Hai, vino sa te distrezi cu blonda asta superba!
- Ce? Tu nu intelegi?! Cat de nesuferit esti!
M.am dus in camera mea, incercand sa dorm.. Ash.. Cum putea face asta? Ce disperat.. Am adormit cu gandul la Ellie.
Intr.un sfarsit, m.a trezit telefonul. Suna asistenta, care ma chema de urgenta la spital. Am ajuns acolo in 5 minute, uitand ca sunt in pijamale.
Asistenta m.a indrumat catre camera lui Ellie. Nu aveam curaj s.o intreb daca traieste..
- Ellie!
- CC..
- Ce ma bucur sa te vad!

I.am zambit lui CC, in sfarsit scapasem de operatie! Asistenta mi.a spus ca pot pleca acasa. Insa mi.a mai spus sa nu fac efort.
- Asta inseamna ca te voi cara in brate mereu, nu? spuse CC razand.
De mult nu.l mai vazusem asa fericit.
Am plecat de la spital, ajungand in 5 minute acasa..
- Ă.. Ellie, nu stiu cum sa.ti spun.. Ash a invitat niste fete acasa la noi.. Si m.a pus si pe mine sa ma f*t cu una, dar n.am facut.o.. Sper ca ma crezi..
- Ce nesimtit! Normal ca te cred.
Intrand in apartament, ghiciti pe cine am vazut in pat cu Ash? Era Kina.. Fosta lui.. Sau actuala, in momentul de fata, cred..
- Î.. Ce cauta scarba asta aici, parca ziceai ca a murit azi in operatie, Ash.
- Uite ca n.am facut.o, tarfo! Acum iesi afara din apartamentul meu. Pana nu te iau la bataie!
- Stai, ce? Tu locuiesti aici?
- Da, ai vreo problema?
- ...
In tot acest timp, Ash si CC se uitau uimiti la tot ce se intampla.
- Gata, fetelor, nu va mai certati. Kina, du.te acasa, mai vorbim.
- Ok, Ashy. Te iubesc. Pa, bleago.
Imi venea sa o arunc pe geam. Insa nu aveam voie se fac efort.
- Ash, ce naiba a fost in capul tau?! am strigat eu la el.
- Pai.. Cam nimic.
- Bine ca recunosti!
In tot acest timp, CC ma tinea in brate. M.a pus incet pe canapea, apoi intrebandu.ma daca am nevoie de ceva. I.am spus ca am nevoie de el, sa fie langa mine.
M.a luat in brate, ducandu.ma in camera lui. Ne.am uitat la un film, adormind amandoi.
Ash era in sufragerie, mancand ceva... Ma tot gandeam.. Oare s.a impacat cu javra aia?! Oricum nu ma interesa, pentru ca il aveam langa mine pe barbatul vietii mele. Vorba aia "Era de preferat iadul cu o femeie desteapta, decat paradisul cu una proasta".
Va intrebati de ce nu ma duc la facultate? Ei bine, avem o vacanta de iarna, cam lunga. Voi incepe cursurile luna viitoare. Macar a inceput sa se racoreasca, doar e decembrie.
Baietii nu cred ca mai aveau concerte. Doar era sfarsitul anului. Ia stai asa, azi suntem in 10 decembrie, peste 2 saptamani e Craciunul! OMG, o sa fiu alaturi de CC, defapt de toata trupa! Cred ca si Alina a uitat.. Cand vine o anunt..
Intr.un sfarsit, eu si CC ne.am trezit din cauza tiepetelor care se auzeau din sufragerie.. CC a zis ca se duce el sa vada ce e neinregula acolo.. Se pare ca dupa asta totul s.a calmat.. Oare de ce? N.am bagat asta de seama, fiindca era ora 21:58. OMG, cat am dormit?!
CC le.a spus tuturor ca nu ma pot deplasa, asa ca Alina a fost prima care a venit la mine.
- Hei, cum te mai simti?
- Destul de bine.. Peste 2 saptamani e Craciunul!! Nu te bucuri?
- Ba da, normal.. Dar sunt cam obosita. Mai vorbim maine, ok?
- Ok, somn usor.
In acea noapte, eu si CC nu aveam somn. Ne tot gandeam oare unde s.au dus Alina, Andy, Jake si Jinxx.
- Cred ca o sa aflam de Craciun, nu? imi spuse CC zambind.
- Hm. Stii ceva ce eu nu stiu? am spus eu razand.
- Nu cred.
Am inceput sa radem amandoi, ne simteam asa bine unul langa altul. Pana la urma am adormit pe la 3:30. CC s.a culcat inaintea mea, adormind bustean.
Inainte de a ma culca, am auzit niste pasi pe hol. Era Ashley.
- Ce faci aici? Nu trebuia sa te fi culcat?
- Nu pot sa dorm.. Imi pare rau pentru azi.. Am vrut sa ma distrez putin.. Si stiu.. Ti.am promis ca nu o sa mai fac nimic cu Kina..
- Mda, sunt dezamagita de tine. Chiar daca nu mai suntem impreuna.
In acel moment CC se trezi, insa a ascultat tot ce vorbeam noi doi ( eu si Ash ). Revenind..
- Deci.. Ai vrea sa ne impacam, Ellie?
- De ce as face.o? Barbatul vietii mele doarme chiar acolo. CC n.ar face niciodata ce.ai facut tu. Nu mai am incredere in tine, ok? Gaseste una care sa accepte nebuneala din capul tau, sunt destule fete care nu se supara daca le inseli. Mai ai si multe alte fane obsedate, asa ca.. Noapte buna.
Dupa asta m.am dus inapoi in pat. Dintr.o data am primit o imbratisare.
- Tu chiar ma iubesti foarte mult! tipa CC.
- Normal. Acum hai culca.te. Te iubesc.
- Si eu.

Viața unor trupe rockUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum