Kina si Juliet = o povara

100 11 1
                                    

Dimineata urmatoare am gasit.o decat pe Alina acasa. Ash si Andy ne lasasera un bilet. "Suntem la concert, ne intoarcem la ora 15:00. Va iubim."
- Si noi ce facem pana atunci?
- Pai... Haide sa mergem in oras, spun eu.
Ne.am plimbat prin oras, si ghiciti de cine dam noi acolo? De Kina si de Juliet ( fostele lui Andy si lui Ash ) care complotau sa ne trimita inapoi in Romania.
- Trebuie sa scapam de fetele astea doua!
- Sunt sigura de asta! Baietii aia doi sigur ne mai iubesc. Nu? spuse Juliet.
In momentul ala mi.am dat seama ca tre' sa.i sunam pe baieti, insa nu puteam deoarece erau la concert ; si era de abia ora 14:00.
Ne.am gandit sa ne ducem acasa, ca sa fim mai in siguranta.
Se facuse ora 15:00 si trupa aparu. Le.au vazut pe Kina si pe Juliet.
- Baieti, duceti.va acasa. Eu si cu Ash avem niste treburi de rezolvat.
- Ok, Andy, spuse Jake. Haideti baieti!
- Andy!! Putem sa luam niste pizza?
- Bine, Jinxx! Dar pastrati.ne si noua!
- Ok.
Revenim..
- Acum ce mai vrei de la mine, Juliet?
- Vreau sa ne impacam! Eu inca te iubesc! Si sigur si tu o faci, nu? Sa nu.mi spui ca te.ai indragostit de javra aia!
- Javra aia e iubita mea de acum! Si nu poti schimba asta!
- Bine, Biersack. Ai sa vezi tu!
Iar in tot acest timp Ash se certa cu Kina :
- Ash, te rog, iarta.ma!
- Dupa ce ca m.ai inselat, mai vi si cu scuze?! Da' ce.s eu? Si in plus, nici macar nu te mai iubesc! Gaseste.ti pe altul care sa.ti stea la picioare. Nu mai avem ce discuta!
- Nu cred ca ai vrut sa zici asta!
- De ce? Sa nu te atingi de Ellie!
- Cine ma va opri?
Si atunci au plecat, lasandu.le pe Juliet si pe Kina sa vorbeasca singure.
- Hai mai repede acasa, spuse Ash.
- Ca nu cumva sa pateasca Ellie si Alina ceva!
Au ajuns in 10 minute acasa. Pe noi ne.au gasit uitandu.ne la un film de comedie, impreuna cu Jake, CC si Jinxx. Toti eram murdari de pizza la gura..
- Ash, trebuie sa iti spun ceva!
- Orice, Ellie. Ce s.a intamplat?
- Pai, azi de dimineata, am plecat in oras, ca tot eram singure acasa. Si ghiciti de cine am dat in oras?
- De Kina si de Juliet! completa Alina.
- Exact. Vorbeau de noi doua. Vor sa ne desparta. Pe mine de tine si pe Alina de Andy.
- Stim. Si noi ne.am intalnit azi cu ele. Au venit dupa noi. Vroiau sa ne impacam.
- ... Si ce le.ati spus, Ash? continua Alina.
- Ca nu ne vom impaca cu ele pentru nimic in lume.
- Asa, fiti tari, baieti! adauga CC.
- Sincer sa fiu, eu n.o suportam pe Kina. Am vazut.o odata ca se saruta cu unul pe strada.. Ash, nu ma intelege gresit. N.am vrut sa.ti spun pentru ca vroiam sa fiti impreuna, te vedeam fericit langa ea, zise Jinxx.
- Acum s.a schimbat totul! Tot ce vreau este sa fiu fericit cu Ellie.
- Awww. Ash, esti asa dulce.
- Andy, mai stii cand am mers toti la concertul lui Juliet si tu ai plecat acasa pentru ca ti.era rau? Dupa ce a terminat de cantat, fosta ta iubita s.a dus cu masina unuia. Mai departe nu stiu ce.au facut, dezvalui Jake.
- Chiar nu.mi mai pasa. N.o mai suportam demult pe curva aia. Si in plus, nu conteaza ca Alina e mai mica decat mine. Putem fi impreuna si.asa. Nu.i asa, Ali?
- Normal! spuse ea sarindu.i in brate.
Se facu ora 12 ( iarasi ), asa ca eu m.am dus sa ma spal pe dinti. Ash veni si el sa faca acelasi lucru. Dupa ce am terminat, nu puteam sa ma schimb in pijamale, era prea cald afara. Asa ca am ramas in lenjerie intima. Ash, vazandu.ma, a facut acelasi lucru. Dupa, am mers in camera lui ( care acum e camera noastra ) si ne.am jucat.
In cealalta camera, Alina si cu Andy stateau in pat, goi, imbratisandu.se. Se uitau la desene animate. Nu.mi vine sa cred. Se uitau la... BATMAN! Stai ce? Alina se uita la desene animate? Sigur o facea pentru Andy. Oare pentru ce motiv erau goi? Asta mi.a dat de gandit, pana Ash a venit si m.a speriat, punandu.mi mainilie ude pe spate.
- Maaaa! Ce faci? Vrei razboi?
- Oo, da! Hai sa te vad, incepatoareo! ma provoaca Ash.
Si de acolo a inceput o bataie de toata frumusetea. Cu apa, desigur.
Pana cand Ashley m.a luat pe sus si a inceput sa alerge cu mine in toata casa. Desigur ca, in tot acest timp, Alina filma.
- Spuneti "Buna" la camera ascunsa! zise Andy.
Iar noi am inceput sa radem.
Dupa toata aceasta harmalaie, eu si Ash ne.am dus in pat.
- Sunt foarte obosit, la cate s.au intamplat azi. Bine ca mai avem concert de azi intr.o saptamana, zise acesta.
- Iupii! Imi promiti ceva?
- Normal. Ce sa fie?
- ... Imi promiti ca o sa ma iubesti mereu?
- Ce intrebare e asta? Logic. Te voi iubi mereu chiar daca tu ai 18 ani si eu 30. Nu.i nicio problema. Oricum, arati mult mai bine decat Kina si ai si um suflet mare. In sensul propriu si in sensul figurat.
- Awww, ce pervii esti.
- Vino incoace!
Si a inceput sa ma imbratiseze, eu ajungand la pieptul lui. Si el cu buzele pe fruntea mea. In tot acest timp, nu auzeam gemetele din camera cealalta. De la Ali si Andy, logic ( Ali = Alina ).
Am tras cu ochiul in camera lor si Andy era sub Alina. Era clar ce se intampla acolo, avand in vedere ca mai devreme erau dezbracati. Gemetele de placere ale Alinei au acoperit pasii lui Ash care se apropiau de mine. M.a sarutat pe umeri.
- Hai sa ne culcam, spuse el.
- De acord. Haide.
Dupa ce ne.am bagat in pat l.am auzit pe Jinxx care tipa ( ca o fetita ).
- Aaaaa, nuu. Ash, salveaza.ma!
- Ce.ai patit?
- Am... Am... Am visat urat.
- Hai vino incoace sa te imbratisez. Acum, calmeaza.te. Du.te inapoi in pat. Daca mai ai vreo problema sa vii incoace.
- Ok. Noapte buna.
Din clipa aceea n.am mai auzit nimic. Adormisem.

Viața unor trupe rockUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum