Home sweet home

57 9 5
                                    

A doua zi, de dimineata :
- Neata.
- Neata, Ellie, imi raspunse Brian.
- Cum ai dormit?
- Perfect, doar am dormit cu tine, nu?
- Ămm.. Da..
M.am inrosit toata.
Dupa ce ne.am trezit de tot, m.am imbracat cu hainele pe care mi le.am luat aseara. Brian s.a dat cu un creion de ochi negru si cu un ruj rosu.
- Vrei sa te machiez si pe tine? Ma pricep destul de bine, ma intreba acesta.
Am ramas putin confuza.
- Sigur. Daca iti face placere.
- Normal, ai o fata perfecta.
M.a dat cu pudra alba, cu un ruj negru si cu creionul lui de ochi. Aratam.. Aratam ca el. Pur si simplu il adoram.
Dar.. Oare ce fac prietenele mele si baietii? M.am gandit sa le spun de aseara, oricum vroiam ca Alina sa.l cunoasca pe Marilyn. I.am spus si a acceptat. Asa ca am mers la hotelul unde eram cazata. Cand intram in apartament o vad pe Alina cu Andy, pe Jane cu Jake, pe Adelle cu CC.. Dar ia stai, unde sunt Ashley, Jinxx si Angela? Oricum, toti care erau prezenti stateau si se holbau la mine si la Brian cand am intrat in camera hotelului.
- Alina, vreau sa ti.l prezint pe noul meu iubit!
- Buna, Brian. Ma bucur sa te cunosc.
Acesta ramasese blocat.. Se facuse rosu, chiar daca avea pudra alba pe fata.
Ma saruta de fata cu cei prezenti.
- Incantat de cunostiinta, eu sunt "Marilyn Manson".
- Hei, unde.s Angela, Jinxx si Ashley? intreb eu.
- Nici noi nu stim. Aseara ne.am certat rau cu Ashley pentru ca nu stiam ce ti.a facut.. Deci.. Ce patisesi aseara?
- Pai.. L.am gasit pe Ash in pat cu Angela.. Tu ce crezi?
- Ah.. Naspa. Apropo, maine dimineata plecam. Si.asa ne.am prelungit vacanta.. Pentru ca tu nu venisesi aseara.
- Oh, scuze. E vina mea, spuse Marilyn.
- Nu.i nimic.. Maine la ora 8 am trebuie sa plecam de acasa, pentru a ajunge in America pe la 12, spuse Alina.
- Pai.. Si eu ce fac cu Brian? Vrei sa vii cu noi?
- Vreau. Cum sa nu vreau, normal ca vreau. Voi face un warped tour cu BVB. In regula baieti?
- Ok. Dar sa nu afle Ashley ca esti impreuna cu Ellie, zise Andy.
- S.a inteles, spuse Brian.
In acel moment intra Ashley, care o tinea pe Angela de mana.
- Ă.. Ellie, ce cauti aici? ma intreba acesta.
- Ce caut aici? Asta e camera mea!
- Oh, asa e.. Vreau sa va dau o veste.. Sunt impreuna cu Angela.
- Exact, e cu mine! Apropo, Ellie.. Ash mi.a spus ca sunt mult mai buna decat toate iubitele pe care le.a avut.
- Mda... Vrajeala lui Ash. Ce sa.ti spun.
- Ce cauta uratu' asta in camera mea? tipa dintr.o data Angela, aratand cu degetul spre Brian.
In acel moment m.am indreptat spre Angela si am dat.o cu capul de o lustra. Toti am vazut cum sangele.i curgea din frunte. Ash a chemat imediat salvarea. Din pacate, nu era asa de grav. Anyway, toti se uitau ciudat la mine, numai Brian n.o facea. Zambea. Si avea un zambet asa de frumos, incat as putea ucide 10 oameni numai ca sa.i mai vad odata zambetul.
Era ultima zi de stat la mare.. Asa ca eu si Brian am profitat. Dar nu ne.am dus dimineata, pentru ca atunci am avut alta treaba. Ne.am distrat, am mancat, am facut poze si am ascultat muzica. Seara iar am facut o baie in marea intunecata.

Din perspectiva lui Jane :
In acea zi am vrut sa ne distram.. Am mers cu Jake in oras, pe plaja, prin magazine etc.
La final, Jake a inceput sa ma sarute. Intai pe buze, apoi pe gat, dupa pe sani.. Si asa mai departe... Stiti cu totii ce.a urmat.

In tot acest timp, CC si Adelle stateau pe balcon, ascultand briza marii..
- Stii, eu ma gandeam sa ma mut la facultatea din America.. Ca sa ne putem vedea mereu.
- Sunt de acord, insa iti vei lasa familia?
- Pai.. Parinitii mei au murit cand eram mica. Neavand nicio sora si niciun frate, am fost crescuta de bunica mea, care a murit acum 1 an.
- Oh, imi pare rau.. Revenind.. Te vei muta cu noi in America?
- Numai daca vine si Jane. Suntem cele mai bune prietene de cand ne.am cunoscut.
- Ok. Sunt de acord cu tine.
- Voi vorbi in seara asta cu Jane.
- In regula.
Si se dusesera la culcare.
In tot acest timp, Andy si Alina erau la mall.

Din perspectiva lui Andy :
Vreau s.o fac cat mai fericita pe Alina. Oare ce ar vrea sa.i cumpar? Se apropie aniversarea noastra.

Din perspectiva Alinei :
Andy pare ingrijorat. O fi patit ceva? Mai bine nu il deranjez.

Pana la urma Andy i.a luat un inel cu in smarald impecabil. Alina I.a luat lui in frac cu un papion rosu. Nestiind ca ii va trebui in curand.. La nunta. Oricum, stiam cat de mult Alina il iubea pe Andy. Si stiu cat de mult isi dorea un copilas. Brunet si cu ochii albastrii. Acesta era visul ei.
In tot acest timp, eu si cu Brian ne gandeam..
- Hei.. Noi cum ne vom mai vedea daca tu ai concerte prin toata lumea?
- Nu te ingrijora, de acum voi canta numai in America. Numai ca sa te vad pe tine, imi spuse Brian, zambind.
Ma inrosisem toata. Nu stiam ce sa ii spun, asa ca l.am sarutat. Nu cred ca exista fiinta mai fericita ca mine.
Am auzit ca Ash si.a facut o prietena noua. Mai.. Petrecareata de felul ei. Perfecta pentru el. O cheama Anne.
Jinxx s.a impacat cu Angela, aceasta promitandu.i ca va fi mai "atenta" de acum, si nu se va mai culca cu nimeni inafara de el.
Jake si Jane erau tot mai nebuni unul dupa altul.
In concluzie, toata lumea era fericita. Insa trebuia sa plecam. Asa ca toti ne.am pregatit. In autocar eram aproximativ 13 oameni. Cred..
Si da, Jane a acceptat sa vina in America, deci eram ca o familie. Ne cam enerva Angela, insa macar o tinea de vorba Anne.
Am ajuns cu bine. In acel moment, ne.am dat seama ca apartamentul nostru era cam mic.. La cate persoane eram..
Asa ca, Dave ( manageru' trupei BVB ) ne.a luat un apartament. Mult mai mare.
Jake si Jane aveau camera lor, la fel ca toate cuplurile care erau in apartament.
Uf, poimaine va trebui sa merg iar la facultate. Impreuna cu Adelle, Jane si Alina. Anne si Angela aveau deja o slujba.
In noaptea aceea, era foarte frig. Brian m.a luat in brate. Asa ma simteam mai bine.

Din perspectiva lui Brian :
Am luat.o in brate, stiam ca ii era frig. Insa simteam ca e fericita alaturi de mine. Ultimele cuvinte pe care le.am auzit inainte de a ma lua somnul au fost "Te iubesc, Brian". De atunci am stiut ca o voi iubi toata viata.

Viața unor trupe rockUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum