Dimineata, m.am trezit in bratele lui CC, care saliva pe obrazul meu. L.am trezit, insa ii era prea somn sa deschida ochii.
Pana la urma ne.am dat jos din pat, ducandu.ne fiecare unde are treaba. Eu m.am dus la baie, iar CC s.a dus spre camera lui Jake. Acesta din urma se trezise de mult timp, stand in propriul sau pat, impreuna cu Jinxx.
- Neata, somnorosule, spuse Jake.
- Mai bine zis "indragostitule", stim ce se petrece intre tine si Ellie, completa Jinxx.
- Pai exact de asta am venit la voi. Am nevoie de ajutorul vostru.. Vreau sa ii fac cel mai frumos cadou lui Ellie. Si.. Nu stiu ce.
- Frate, aici intervenim noi, Andy si Alina. Ei au spus sa nu va zicem dar.. De Craciun plecam la mare!! In Grecia!
- Jinxx! Nu mai tipa, o sa te auda Ellie.
- Ok. M.am calmat.
- Dar tot vreau sa ii iau ceva lui Ellie. Ma ajutati?
- Bine, astazi dupa-amiaza mergem cu tine prin oras. Ok?
- S.a facut! Acum scauzati.ma, tre' sa ma duc la toaleta!
Exact cand mi.am dat bluza de pijama jos, ca sa fac un dus, CC intra peste mine.
- Scuze, dar chiar am nevoie la baie, promit ca nu ma uit! Jur.
- Oh, nu.i nimic. Te poti uita, nu.i nicio problema.
- Hm, ok.
M.am bagat in cada, relaxandu.ma. Dintr.o data il aud pe CC intrebandu.ma :
- Ăm.. Pot sa intru si eu?
- Sigur, am spus eu cum un zambet pervers.
Se baga langa mine. M.am pus pe el, acesta incepand sa ma sarute. Nici nu ne mai pasa ca eram goi amandoi.
Din pacate, Ash a stricat totul, intrand peste noi in baie, insa nebagandu.ne in seama. Dupa ce a iesit, am reinceput sa ne sarutam unul pe altul.
- Nu stiu sigur ce.a fost asta, dar mi.a placut!
- Aww, CC. Esti un dulce. Te ador.
- Aww . Ok, asculta aici. Eu, Jinxx si Jake trebuie sa ne ducem in oras.. Sa.. Sa.. Luam ceva de la supermarket..
- Ok, iubire. Sa veniti repede, bine?
- In regula.
Dupa ce au plecat cei 3, eu, Ash, Andy si Alina am ramas singuri acasa. Nevrand sa stau cu Ash, m.am dus in sufragerie, unde Ali desena ceva si Andy se juca cu figurinele lui cu Batman.
- Hei, ce desenezi, Ali?
- Un desen cu tine si cu CC. Nu e dragut?
- O, ba da. Dar vorbeste mai incet.. Stii, nu vreau sa auda Ash. Cred ca inca mai e suparat pe CC si pe mine.
- Ok.
- Ma poti ajuta cu ceva, Ali?
- Cu ce?
- Trebuie sa ii iau un cadou de Craciun lui CC. Vii cu mine in oras?
- Ok, oricum asta vroiam sa te intreb si eu.
- Si tu ai nevoie de un cadou pentru Andy, nu?
- Normal, hai sa mergem.
In 10 minute am plecat, lasandu.i pe baieti acasa.
- Unde crezi ca s.au dus fetele?
- Nu stiu, Andy. Chiar nu.mi pasa, trebuie sa uit de Ellie.
- Si cum ai vrea sa faci asta?
- Nu stiu, trebuie sa cunosc fete noi.
- Mda, stii. Noi plecam in vacanta aia si.. Poate ai noroc acolo. Insa n.ai sa vezi fete ca Ellie si Alina pe plaja. O sa ai parte numai de panarame.
- Vedem noi. Mai sunt doar cateva zile. Si ce bine ca mi.ai spus inainte de vacanta asta, rase Ash.
- Da.. Acum.. Haide.. Vreau sa merg pana in oras sa ii iau ceva lui Ali de Craciun. Vino si tu cu mine.
- Oh, haide. Nu pot sta acasa?
- Nu. Mi.a spus mie CC ce ai facut tu cand ai ramas singur acasa. Asa ca, haide, imbraca.te ca sa plecam.
Pe drum se intalnira cu CC, Jake si Jinxx, care erau plini de pungi de cadouri.
- Fratilor, parca va duceati la magazin. Ce aveti in pungile astea?!
- Cadouri pentru toti!
- Ah, tare. Si noi ne ducem sa va luam cadouri.
- Aveti grija sa nu va intalniti cu Ellie si cu Alina.
- Ok, vom avea grija.
Si asa Andy si Ash au plecat spre centru. Au ajuns in 15 minute la mall, incepand sa cotrobaie prin fiecare magazin.
In tot acest timp, Alina si Ellie nu stiau ce sa ia pentru baieti.
- In primul rand, hai sa luam pizza! am strigat eu.
- Mancacioaso. Hai sa mergem si la mall.
- Care mall?
- Cel din centru!
- Ok, hai sa mergem.
In tot acest timp, CC si cei doi chitaristi au ajuns acasa.
- Eu ies sa ma plimb, spuse CC.
- Bine, ai grija la fete, incepu Jake sa rada.
- Jake! striga Jinxx. Lasa.l, el o iubeste pe Ellie. Ce? Vrei sa.l transformi in Ashley Junior?
- Ă, scuza.ma. Nu voi fi niciodata asa de nesimtit.
A plecat trantind usa. Uitand sa se deghizeze, trecu exact pe langa un grup de fani.
- Fetelor, uitati.l pe CC!
- Prindeti.l!
Auzind acestea, CC incepu sa fuga. Pana la urma ajunsese intr.un parc. Fanele ii pierdura urma. Pana la urma, a ajuns acasa. Acolo i.a gasit pe baieti si pe Ali care vorbea cu Ellie.
- Unde ai fost pana acum, m.am ingrijorat!
- Ellie, te rog scuza.ma, dar m.au alergat niste fane!
- Bietul de tine, incepura sa rada Jake si Jinxx. Ce ti.am spus noi inainte sa iesi din casa, ă?
- Mda, se pare ca ati avut dreptate, baieti.
- In fine, am spus eu.
M.am dus la Andy si l.am luat sa vorbim.
- Tu ce i.ai luat Alinei?
- Pai, secret. Stiu ca ati vorbit despre cadourile care le.am luat noi 5.
- Off, bine. Lasa ca aflam noi peste 2 zile..
Exact! Mai erau cateva zile pana la Craciun! Sunt asa de entuizasmata!
Se facu seara, eu stand si uitandu.ma pe geam.
- Hei, ce faci aici? veni si Jinxx, spre mirarea mea.
- Pai, ma uit pe geam. Si ma gandesc..
- La ce?
- Spune.mi un motiv.. De ce m.ar alege CC tocmai pe mine?!
- Mm, nu stiu. Esti frumoasa, inteligenta si ai un caracter deosebit. Toata lumea se indragosteste de tine foarte simplu.
In acel moment imi simteam obrajii cum ard.. Sa aud asta, tocmai de la Jinxx?! Dupa asta, mi.a dat o imbratisare. Si mi.a soptit "Nu renunta niciodata la ce iubesti". Apoi mi.am amintit de CC, asa ca m.am dus la el. - De ce nu vrei sa stai cu mine? l.am intrebat eu.
- Vreau, numai ca.. Ma gandeam la ceva. De ce ma iubesti tocmai pe mine, de ce nu pe Jake sau pe Jinxx, sau cum de ti.a trecut asa repede de Ashley?
- Raspunsul tuturor intrebarilor esti tu! Nu esti ca ceilalti.. Cine a venit si m.a imbratisat cand eram in spital? Cine se gandeste la mine mereu, cand nimeni n.o face? Niciodata nu m.am mai simtit asa de speciala pentru cineva. Si in plus, tu nu faci nimic gresit.. Nu te gandesti numai la SEX! am tipat eu, pana cand baietii si Ali au venit si s.au strans in jurul nostru.
Ultima fraza era insa cu dedicatie pentru Ashley. Toti ramasesera muti, iar dupa cateva secunde am inceput sa plang. CC m.a luat in brate. M.a sarutat pe frunte, apoi m.a lasat incetisor in pat. M.am intins si am adormit. Am auzit cum CC spunea "Mai bine lasati.ne singuri. Noapte buna."
S.a pus langa mine, cuibarandu.ma la pieptul lui..