Dimineata urmatoare, l.am gasit pe Ash uitandu.se pe geam, in camera noastra. Cand a observat ca m.am trezit, a venit si s.a asezat langa mine.
- Neata. Cum ai dormit?
- Destul de bine..
- "Destul de bine"?! Doar ai dormit cu mine. Ce s.a intamplat?
- Nimic grav. Tu de ce te uitai pe geam?
- Pai.. Ma gandeam unde as fi fost acum si cu cine.. Daca n.ai fi fost tu.. Si Alina.. Eram inca cu acea javra.. Plimbandu.ma dupa ea.. Pentru numele lui Dumnezeu.. Cum am putut fi cu o profitoare?!
- Nu stiu. Niciodata nu am putut s.o suport.. E prea.. Falsa. Adica tate siliconate, machiaj pe tot corpul. Tocuri de 20 cm.. Par vopsit.. Oare are ceva natural?
- Da, are! Creierul. Care e cat o nuca!
- In acest moment ai insultat nucile, spun eu.
Si am inceput sa radem. Zambetul lui ma facea sa ma simt bine..
- Deci, pana la urma, zice Ash, de ce nu ai dormit prea bine azi-noapte?
- Pai.. Am avut un cosmar.. Era despre tine si Kina.. Ca te.ai intalnit cu ea pe strada. Si erai cu mine.. A vrut sa va impacati ca sa ai mai multi fani.. Si ai acceptat..
- Stai, ce? De ce as face asta?! Eu te iubesc pe tine, nu m.as impaca cu aia nici pentru milioane de fani.. Si in plus, nu m.as mai fute cu aia pentru nimic in lume. Imi si era frica sa.i ating tatele, credeam ca o sa buseasca la cat silicon a bagat in ele. Eu sunt cu ea dinainte sa fie asa de falsa. Avea curu' mai mic decat al unui babuin. Si balcoanele ei, nu erau balcoane. Erau niste bilute abia formate. Pana si atunci purta sutiene cu burete si alte prostii. Nici macar nu stiu de ce m.am combinat cu ea. Nu e fana formatiei din care fac parte.. Cred ca vroia sa ne futem doar.
- Pff, saracu' de tine.
Atunci intra Jake in camera noastra.
- Ce faceti, porumbeilor?
- Iesi, ma, zice Ash.
- De ce ai venit la noi, Jake? il intreb eu.
- Pai, trebuie sa veniti sa vedeti ceva. URGENT!
Ne.am grabit sa vedem ce s.a intamplat. Era vorba despre Andy. Disparuse. Alina il cauta disperata.. Si nu stia unde e.. Intr.un sfarsit isi gasise telefonul ca sa.l poata suna.
- Alo? ANDY, UNDE MAMA DRACULUI ESTI?
- Ă.. Scuze.. Nu pot sa vorbesc acum. Ne vedem acasa, Ali.
Si a inchis.. Toti ne.am panicat.. Oare era cu Juliet?
- Andy n.ar face asa ceva! Il cunosc prea bine. Jur pe boxerii mei!
- Ash are dreptate. Probabil ca s.a dus sa faca o plimbare ceva.. Nu stiu.. completa CC.
- Asa e, aveti dreptate, baieti. Tre' sa ma calmez.
Dupa 10 minute, Andy ajunge acasa asa de obosit si transpirat.. Parca alergase 200 de km..
- Ce.ai patit, Andy? zise Ali ingrijorata.
- Am.. M.a.. M.a alergat un bodyguard de.al lui Juliet... Ma duceam sa imi cumpar cereale de la magazin, si brusc, vad un gras urmarindu.ma.. Macar am luat cerealele..
- Bine ca nu te.a ranit.. Ce vroia de la tine?
- A spus ca daca eu nu ma impac cu Juliet si Ash cu Kina.. O sa ne urmareasca mereu.. Si nu o sa ne lase in pace.. Pana cand nu o sa fim iar impreuna..
- Ce prostie, am zis eu.
- Trebuie sa scapam de ele! zise Ash.
- Am o idee. Sa le spunem ca nu mai vreti sa fiti in nicio relatie. Si ca v.ati despartit de Ali si Ellie, zise Jinxx.
- Buna idee, aproba Andy.
Asa ca, Ash si Andy le sunara pe Kina si pe Juliet. Dupa conversatii, acestia au spus amandoi odata :
- Vrea sa se intalneasca cu mine. Azi!
- Si ce o sa faceti? intreb eu.
- Pur si simplu o sa ne intalnim cu ele. Nu vom face nimic pervers. Stati linistite.
- Ok. Oricum avem incredere in voi, baieti, zice Ali.
Ash se intalni cu Kina la ora 13:00. Aceasta il obliga sa mearga la ea acasa. Intr.un tarziu, acesta accepta.
- Iti pregatesc un ceai, Ashley?
- Sigur.. Daca vrei tu, Kina..
- Uite, eu chiar vreau sa fiu cu tine..
- Of.. Intelege.. Eu nu mai pot face asta. Nici eu, nici Andy..
- Bine, dar imi poti face o favoare, Purdy?
- Depinde..
- Ma duc pana la baie. Vin in 2 minute.
- Ok.
Cand iesi de la baie, Kina era.n halat..
- Deci, pana la urma, ce favoare vroiai sa.ti fac? spus Ash uitandu.se la ceas. Nu cred ca mai stau mult. Ma asteapta baietii.
- Dar mai poti sta..
Si in acel moment Kina isi dadu jos halatul, ramanand in lenjerie intima.. Bietul Ash se speriase.
- Ash, vreau sa facem sex pentru ultima data! Hai, dezbraca.te. Stiu ca vrei!
- Ce?! Tu m.ai chemat aici numai ca sa faci sex cu mine?
- Pai... Intr.un fel.. Deci vrei?
- .. NU.
Si a plecat. Poate ca multi barbati in acel moment l.ar fi crezut "femeie" pentru ca a refuzat o partida de sex. Insa el era mandru de ce a facut.
In tot acest timp, Andy si Juliet erau la o cafenea.
- Deci, Andy.. Daca tot esti singur.. Vrei sa ne impacam?
- Ti.am explicat de atatea ori, Juliet! Eu si Ash avem nevoie de libertate..
- Ok, inteleg.. Intr.un fel.. Dar spune.mi un lucru. Tu, cand ai fost cu fata aia, ati facut ceva?
- ... Nu.
- Bine, Biersack.. Mai vorbim.. Pa.
- Pa.
Ash si cu Andy au ajuns acasa. In secunda 2 Ash incepu sa urle.
- Cu ce curva insetata dupa pula am putut fi impreuna!
- Eu macar m.am impacat ( intr.un fel ) cu Juliet..
- Ash, tu ce.ai patit de esti asa nervos?? intreb eu.
- Kina m.a chemat pe la ea ca sa facem sex!
Atunci facura toti ochii mari.
- Si ce.ai facut?! Spuse Jake..
- Am lasat.o pur si simplu.. Ea se dezbracase deja si... Eu pur si simplu am plecat. Direct.
- Aww, tu chiar ma iubesti..
- Normal, piersicuta.
Si atunci i.am sarit in brate si l.am sarutat. Toti se uitau ciudat la Ash, deoarece il stiau ca e mai nebun de felul lui. Dar se pare ca nu azi.
- Wow, Ash. Tu chiar o iubesti pe Ellie. Nu.mi vine sa cred ca nu ai facut nimic cu Kina. Bravo frate, spuse CC, batandu.l pe umar pe Ash.
- Si cu tine si Juliet cum a ramas, Andy? intreba Jake.
- Pai.. Am ramas amici, i.am spus ca am nevoie de libertate. M.a mai intrebat daca am avut vreo aventura cu Ali, si i.am spus ca nu. Normal, am mintit.
- Ce "cuminte" esti tu, Andy, zise Jinxx cu un zambet pervers pe buze..
Fiindca n.aveam ce face, ne.am jucat MONOPOLY. Am format echipe. Prima echipa era formata din Alina, Andy si figurina lui Andy cu Batman. A doua echipa era reprezentata de Ash, eu si CC. A treia echipa insa era formata din Jinxx, Jake si cainele acestuia. Normal, singura echipa normala era cea din care eu faceam parte.
Echipa mea a castigat o pizza. Echipa lui Ali a castigat cate o inghetata pentru fiecare din echipa ei si echipa lui Jake a castigat un os de ros ( pentru caini, dar sunt sigura ca Jinxx il mancase deja ).
Mai pe seara, Dave ( manager.ul trupei ) l.a sunat pe Andy, spunandu.i ca in 2 zile au un concert in Romania. Romania? La noi in tara? Nu.mi vine sa cred..
- Si ce o sa faceti cu noi, baieti? intreaba Ali.
- Avand in vedere ca Dave nu stie nimic de voi...
- Deci mda.. Ramanem aici..
- Mergeti cu noi! zise Andy.
- Ieee! zic eu si cu Ali in acelasi timp.
- N.as putea trai fara tine, Ellie.
- Nici eu, Ash.
- Acum, haidei sa ne culcam. Maine avem o zi grea, plus ca trebuie sa fim la aeroport la ora 16:00.
- Ok. La culcare cu voi, am spus eu.
Jinxx, Jake si CC se dusesera toti 3 in camerele lor, iar Andy si Alina s.au incuiat in baie. Nu ma intrebati ce faceau acolo, stiti deja.
Ash, vazand ca am ramas singuri, isi dadu hainele jos, ramanand in lenjerie intima. Eu oricum aveam un tricou si niste blugi scurti pe mine. Era aproape acelasi lucru daca ma dezbracam. Insa Ash a insistat. Mi.am dat jos hainele, ramanand ca si Ash.
- Ellie, ce s.a intamplat cu burta ta?
- Ă.. Nu stiu.. Poate sunt doar balonata..
- Sper ca nu e ceea ce cred eu.. O, Doamne, ce.am putut sa fac, te.am lasat gravida..
Si incepe sa planga la pieptul meu.
- Ash, calmeaza.te, poate sunt doar balonata.. Tu nu ai facut nimic rau..
- Sper sa.ti treaca pana maine..
- Da.. Ar fi bine... Nu vreau sa am un copil de la varsta asta..
- Nici eu nu stiu sa schimb scutece asa ca.. zise Ash razand.
Ne mai calmasem.. Sincer, chiar nu stiam daca e din cauza feliei de pizza... Sau din cauza aventurii mele cu Ash.. Acesta m.a vazut ca plang, si m.a luat in brate.
- Nu.ti face griji, sigur nu ai nimic..
- Sper.. Hai sa ne culcam.
- Ok, piersicuta.
- Noapte buna, te iubesc.
- Si eu, somn usor.
Am adormit cu gandul ca as putea fi gravida.. Eh, si daca eram, macar am facut.o cu barbatul visurilor mele, nu cu altcineva..