M.am trezit iar.
Toti erau langa mine. Andy, Alina, Jake, Brian, Adelle, CC. Si cel mai frustrant lucru era ca si Ash se afla printre persoanele care sunt langa mine.
- Ai patit ceva, Ellie? intreba Ash.
- T.. T.. Tu.. Esti in viata!
- Normal ca sunt in viata. Ce ai vrut sa spui prin asta?
- Pai.. Am sunat la politie, pentru ca tu nu venisei acasa.. Si mi.au apus ca te au gasit mort.
- Nu e adevarat! Am fost la un prieten. Nimic mai mult. Dar de ce ai fost asa de ingrijorata? intreba Ash, facand o fata mai perversa.
- ... Vroiam doar sa nu mai pierdem alt membru al trupei. Atata tot.
- Ok, atunci.
Mi.au dat drumul de la spital.
Am ajuns acasa foarte repede, deoarece ne.a dus Marilyn cu masina lui.
- Dar, oare cine ti.a inscenat toate astea, si de ce?! intreba Alina nedumerita.
- Poate cineva care ma uraste, credea ca sunt cu Ash.
- Aah, da. zise CC. Acum totul devine clar. Si stiu si cine a facut asta. Ash, o mai stii pe fosta ta, de acum 3 ani? Laura?
- Ă, da. Ce e cu ea? zise Ash.
- M.a sunat acum 2 zile si m.a intrebat daca ai prietena. I.am spus ca o ai pe Ellie, scuze pentru faza asta. Dar nu vroiam sa.i spun ca esti singur, pentru ca stiam ca te va cauta.
- Pe bune, tu faci misto de mine?
- Scuze, imi pare rau.
- In fine, trecand peste, de ce ar fi vrut sa ma "ucida" in ochii tai, Ellie?
- Nu stiu, asta n.are sens.
- Ash, trebuie sa discuti cu tarfa asta nebuna, spuse Alina.
- Asta am sa fac! Dupa ce trag un pui de somn. Sunt obosit, n.am dormit aseara. Noapte buna!
- Noapte buna, Ash, spusera toti in cor.
- Macar am scapat de el! il bufni rasul pe CC..
- Sa stii ca te.am auzit! spuse Ash, cu o voce amuzanta.
Pana la urma s.a facut seara, eu linistindu.ma putin.
- Hai sa ne culcam, maine avem o zi grea! spuse Brian. Maine avem primul nostru concert! De aceasta data sunt foarte multi fani. Si fanii mei, dar si fanii BVB-ului.
- Mda, ce a mai ramas din BVB, vrei sa zici, spuse Alina.
- Hei, gata, depresivilor! Fiti mai veseli, incercati sa fiti mai vioi, ce pula mea?! spuse Marilyn.
- Are dreptate! zise CC.
Si dupa asta ne.am culcat cu totii..