Drew Tanaka

49 6 21
                                    

Ona musi trollować.

Przeczytaliście Percy'ego Jacksona i pomyśleliście że teraz każde dziecko Afrodyty zostanie bohaterem?

Hahahaahahhahahahahahahaha, nie tym razem synu.

Ponieważ Chejron po raz kolejny wykazał się swoim intelektem i oddał władzę w domku bogini miłości, naszej Drew.

Ale kim ona jest, co potrafi, co wnosi do naszego życia?

Drew to postać której ciężko nie polubić, zawsze jak czytam "Zagubionego Herosa" i dochodzę do wątku z nią, towarzyszą mi takie radosne emocje które ciężko opisać, ale będzie to coś w stylu...

KURWA, ZAMKNIJ MORDĘ W KOŃCU

Ekhm, Drew jest ładną kobietą, córką Afrodyty, nie brzmi szczególnie świetnie. Jednak znalazła się na tej liście, dlaczego?

Przede wszystkim dlatego że przez kilka miesięcy robiła wszystkich w chuja, i udawała że zarządzaniem domkiem Afrodyty to jej powołanie.

Miała ona (czysto naturalny) dar przekonywania, i mimo iż Chejron na pewno wiedział o istnieniu czaromowy, to dał się zrobić w konia (heh) i stał się na nią całkowicie podatny. No wiecie, gdyby to był Percy, to bym zrozumiał, ale Chejron? Legendarny centaur, naprawdę nie wpadł na to, że pewna półbogini manipuluje innymi swoją zdolnością?

Ale już mówiąc serio:

- Czy Drew jest pusta? No tak

- Czy jej obecność prowadzi do kurwicy? Zdecydowanie

- Czy jest ona manipulatorką? Jak najbardziej

- Ale czy jest głupia? No nie

Bo widzicie, mimo całej mojej nienawiści do tej postaci, widzę w niej takiego Oktawiana, z tym że ona potrafi dosłownie, zaczarować głosem.

Gdyby poświęcić jej więcej czasu to kto wie, może by była jedną z lepszych postaci. No ale oczywiście, totalnie olano jej wątek...

Pod koniec "Zagubionego Herosa" Piper staje się pewna siebie, a Drew mięknie faja co zepsuło mi efekt tej postaci, ale jednak przed misją protagonistów, pokazała że nie trzeba mięśni, mieczy czy maczug by być niebezpiecznym, udowodniła że dopóki fabuła tego nie będzie wymagać, cały Obóz Herosów będzie zgrywał bandę kretynów bo ona sobie tego życzy. Także jak mam być szczery, Drew jest zdecydowanie OP, w końcu jak już mówiłem, zrobiła w chuja kilkudziesięciu półbogów, no ale przyszła Pipeł "O Jezu Jason mnie nie kocha" MakŁilan i dupa, postać Tanaki poszła się jebać...

No ale co, nikt nie powiedział że będzie łatwo.

TOP 10 OP GRECKICH PÓŁBOGÓWOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz