Comeback?🤔

124 7 1
                                    

ყველაფერი ერთმა ჩვეულებრივმა საღამომ შეცვალა.დაქალთამ ერთად გადაწყვიტე,რომ ვინმე ბიჭი დაგკერათ და ინსტაგრამის საშუალებით დაიწყეთ ყველაფერი.რამოდენიმე ბიჭის შემდეგ კი სანიზე შეჩერდით.

საუბარი უბრალო "ჰაიით" დაიწყო შემდეგ კი უფრო ინტიმურშიც კი გადაიზარდა.გაარკვიეთ ასაკი,საცხოვრებელი და ისიც კი თუ როგორ არის აღზნებული 24/7.

მიმოწერა შენმა დაქალმა დაიწყო,მაგრამ შემდეგ ბინძურ მესიჯებში შენ დაეხმარე.ერთი შეხედვით უსაყვარლესი სანი ნამდვილი გარყვნილი პიროვნება,მაგრამ საკმაოდ სექსუალური აღმოჩნდა.

მესიჯები მას შემდეგ გადაიზარდა ინტიმურში როდესაც შენი დაქალის ექაუნთით მას წერდი. შენ გაგზავნილ თითოეულ მესიჯს ორმაგ გარყვნილურად გიბრუნებდა უკან.

საუბარს შეჰყევით.საუბარი ამჯერად კი სუსტ წერტილებზე გადავიდა.დაქალს გახედე და კითხე თუ რა იყო მისი სუსტი წერტილი მან კი გითხრა,რომ შეგეძლო შენივე სუსტი წერტილი გეთქვა.

"Neck"
"Hmmmm interesting"
პასუხად კი მის სუსტ წერტილად მინეტი მიიღე.
"დარმუნებული იყავი იმაში,რომ მხოლოდ კოცნითაც გაგათავებინებ"

"პასუხს რატო მიგვიანებ"
"დაქალთან ერთად ვარ და მართლაც აქ მარტონი არ ვართ."
ამჯერად საუბარი შენმა დაქალმა განაგრძო.

"აბა კიდევ ვინ არის"
"მე შენ და ჩემი დაქალი"
"მაჩვენე შენი დაქალი"
ამაზე ორივენი დაიბენით,მაგრამ ბოლოს შენმა დაქალმა სანთან შენი ერთ-ერთი ფოტო ჩააგდო.

"She's hot"
"She can join us"


არ მელოდით?!😉 არც მე ველოდი აქ დაბრუნებას😁მოკლედ ეს დიდი ხნის წინათ დამიწყია და იქნებ გავაგრძელო კიდეც თუ გსურთ☺️

Kpop Imagines 😈🖤Where stories live. Discover now