~Kingdom pt2~

330 21 34
                                    

ყველაფერი მას შემდეგ შეიცვალა,რის შემდეგაც უბიწო სხეულმა შემოაბიჯა პაკების დინასტიაში...ყველაფერი კარგად მიდიოდა...მანამ სანამ ის სასახლის კარზე არ აღმოჩნდა...
როგორც ყოველთვის სამეფო კარზე მეჯლისი იმართებოდა,მაგრამ ეს მეჯლის დღეისთვის განსაკუთრებული აღმოჩნდა...სხვა მეჯლისების მსგავსად შეიძლება სხვა ქვეყანაში მსახურებსა და უბრალო ხალხს არ შეეძლო მსგავს წვეულებებზე დასწრება,მაგრამ პაკების სამეფოში ეს ყველაფერი ნება დართული იყო...ზუსტად ეს მოხვდა შ/ს სამეფო მეჯლისზე....ცოტა დროის მანძილზე ყველაფერი ჩვეულ რიტმში მიდიოდა,სანამ არ გამოჩდნენ მეფე და თავისი "ძმა"...ყველას მათ დანახვაზე დორბლები ცვიოდა...არა მხოლოდ ქალებს არამედ მამაკაცებსაც სურდათ,რომელიმეთან დაწოლა...
და აი ისინიც....
მეფე პაკ ჯიმინი

და მისი ნახევარძმა ნაკამოტო იუტა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

და მისი ნახევარძმა ნაკამოტო იუტა

არ გეგონოთ რომ ამ ძმებს ერთმანეთან ცუდი ურთიერთობა გქონდეთ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

არ გეგონოთ რომ ამ ძმებს ერთმანეთან ცუდი ურთიერთობა გქონდეთ...პირიქით ისინი ძალიან კარგად ეწყობიან ერთმანეთ...
ხალხი ერთმანეთში ირეოდნენ და ცდილობდნენ თავი მოეწონებინათ სამეფო ოჯახისათვის...მაგრამ ვერავინ ვერ შეძლო ეს გარდა ერთი უმწეო და უბიწო სხეულის გარდა....ორივე მათგანი მოიხიბლა მისი სილამაზით და გადაწყვიტეს რაიმე მოემოქმედებინათ...და ასეც მოხდა მოილაპარაკეს რომ ორივენი შეითრევდნენ უბიწო სხეულს საწოლში....და წაწმინდავდნენ მის უბიწობას...პირველი იერიშზე იუტა გადადის....გოგონას უახლოვდება...
-როგორ მოხდა,რომ აქამდე არ მინახავს ეს სილამაზე ამ სამშობლოში.
პირდაპირ კითხვაზე გადავიდა ის
-ალბათ ეს იმიტომ რომ აქ ახალი ვარ ბატონო...
-აჰჰჰ მე იუტა ვარ!იუტა ნაკამოტო...და თქვენ?
-მე?მე შ/ს....კიმ შ/ს.სასიამოვნოა იუტა.
-და რას აკეთებს მარტო ეს მშვენიერი ქალბატონი?
-უბრალოდ მაინტერესებდა თუ როგორი ვითარება დამხვდებოდა
-და რას იტყვი,რომ სხვაგან გავიდეთ მხოლოდ ჩვენ ორნი....
არც შ/ს დააკლო
-და რას მთავაზობთ ბატონო იუტა?
თვალის ჩაკვრით უთხრა მას და იუტა ძალიან გაკვირვებული დარჩა როდესაც გოგონამ მას პენისზე მოუჭირა ხელი....
-მოდი დავტოვოთ აქაურობა
შ/ს იუტასკენ მიიწია და ყურში უთხრა...
იუტამ ხელი ჩასჭიდა და თან ჯიმინს ანიშნა რომ დრო იყო....
დერეფანში მისეირნობდნენ და თან გზაში ფლირტაობდნენ...ერთ-ერთ ოთახს მიადგნენ და შიგნით შევიდნენ...ვერც ერთი ვერ ითმენდნენ ისე უნდოდათ და წყუროდნენ ერთმანეთი....იუტასაც ბევრი არ უცდია და ეგრევე დაეწაფა გოგოს მარწყვივით ტუჩებს....ჯერ ქვედა ტუჩი მოიქცია კბილებს შორის და გამოქაჩა შემდეგ კი ზედა ტუჩზე გადავიდა....შ/ს კვნესას ვერ წყვეტდა ამაზე კი იუტამაც ისარგებლა და მას პირში ენა შეუსრიალა....ნელ-ნელა ყელზეც გადავიდა  და ნიშნების დატოვება დაიწყო...კანი კბილებს შორის მოიქცია და წუწნა დაიწყო....წუწნიდა და წოვდა მანამ სანამ სასურველ შედეგს არ მიაღწია...შემდეგ კი მოშორდა და დააკვირდა მის ნამუშევარს....ტანსაცმლიდან ორივე განთავისუფლდა და ლოგინამდე კოცნით მივიდნენ...შ/ს იუტა ლოგინზე დააგდო და თვითონ დაიწყო ბიჭის დაგემოვნება,ზუსტად მაშინ როგორც კი მას უნდა ეკბინა ბიჭისთვის კარები გაიღო...ორივე მათგანმა კარისკენ გაიხედა...
-ნუთუ არ გცხვენიათ....
-გვაპატიე ძამიკო....მოდი შემოგვიერთდი....
ჯიმინმაც დაიწყო გახდა და ისიც მოთავსდა იუტას გვერდით....შ/ს დიდხან არ უფიქრია ორივეს პენისი მოიქცია ხელში და ნძრევა დაიწყო....
ბიჭებს კი ამაზე ბოხი კვნესა დასცდათ ბაგეებიდან....
მაგრამ ორვემ შეაჩერა ის.
გოგონა ლოგინზე დააწვინეს...ჯიმინმა შ/ს პირის ხმარება დაიწყო ხოლო იუტამ კი მის საშოში ორი თითი მოათავსა...
-აჰჰჰჰ
თითების მოძრაობა აასწრაფა....ცოტახნის შემდეგ კი გამოიღო...შ/ს კი იკმაყოფილოდ ამოკივნესა...მაგრამ იუტა გაფრთხილების გარეშე შევიდა მასში....დაუნდობელ ბიძგებს აკეთებდა მასში....შ/ს ვერ კვნესოდა რადგან მის პირში ჯიმინის პენისი იყო მოთავსებული.
-მიდი შ/ს ისე მოწოვე თითქოს შენი საყვარელი კამფეტი იყოს.....
ჯიმინმა გოგონას თმაში ჩაავლო ხელი და თვითონ დაიწყო შ/ს პირის ხმარება.
-აჰჰჰჰ პატარავ ეს ისეთი კარგია...
დაიხარა ჯიმინი და ამჯერად გოგონას მკერდს დაეწაფა.ძუძუს თავები კბილებს შორის მოითავსა და წოვა დაიწყო როგორც პატარა ბავშვმა.....
შ/ს მხოლოდ იმის გაგება მოასწრო თუ როგორ დაიძახა ჯიმინმა რაღაც და როგორ გაცვალეს ადგილები.
-ამჯერად ჩემი ჯერია ძამიკო,ვნახოთ რა შეუძლია ამ პატარა ხვრელს..
ჯიმინმა გოგონას საშოში მოათავსა მისი პენისი და ისე დაიწყო მოძრაობა....იუტა ორგაზმიდან ჯერ კიდევ არ იყო გამოსული...მაგრამ ამ ორის კვენსამ ისევ აღაგზნო და თავის დაკმაყოფილებას შეუდგა....ჯიმინი ამჯერად საწოლზე დაწვა და გოგონას უფლება მისცა ეჭენებინა....
-მიდი პატარავ გააჭენე მამიკო...
-აჰ მამიკო შენ ისეთი დიდი ხარ...ისე მავსებ ეს აჰჰჰჰჰ
წინადადების დასრულებას ვერ ასწრებს,რომ ჯიმინზე ბოლომდე ჯდება....
ხელებს მკერდზე აწყობს და მასზე  ჯირითს იწყებს(🤣)ორივე კვნესის რაზეც იუტა გიჟდება მეტის მოთმენა არ შეუძლია....მათკენ მიდის....გოგონას ჯიმინის პენისიდან ხსნის(ვაიჰ ცუდად ვარ🤣)ლოგინზე აწვენს და თვითონ შედის მასში....ჯიმინი კი ამაზე იბუტება....
-კარგი რა ჯიმინ ნუ გწყინს მოდი შენც
ჯიმინი მათკენ იწევა და შ/ს ანალურ ხვრელში აღწევს...დაუნდობლად ჟიმავს გოგოს ვიწრო ანალს....გოგონა კი მის კედლებს უჭერს ჯიმინის დაძარღვულ პენის და მის თითოეულ ძარღვს შეიგრძნობს....რამოდენიმე ბიძგის შემდეგ,როცა ხვდებია რომ ათავებენ...ორივე გამოდის შ/სგან,გოგოს მუხლებზე აყენებენ და ორივე ძმა გოგოს სახეზე ათავებს....შ/ს კი გემოიანად ილოკავს ბიჭების სპერმას.....
-არც ისეთი უმწეუ ყოფილხარ როგორიც ჩანხარ....
-მოდი ვაღიაროთ რომ საუკეთესო სექსი იყო....
სამივე გაწოლილი იყო საწოლზე და იცინოდნენ
-ამას აუცილებლად გავიმეორებთ!






აი ძან დიდი ბოდიში დაგვიანებისათვის....და როგორც ვთქვი....ჩემი ყურადღება მიიქცია ერთ-ერთმა თქვენგანმა....სიმართლე,რომ გითხრათ არჩევანის გაკეთება ძალიან გამიჭირდა...და მეგობრების მეშვეობით მოვახერხე ამორჩევა გამორიცხვის მეთოდით.....

moonisalone მადლობა ძალიან მომეწონა ეს წყვილი....❤️

Kpop Imagines 😈🖤Where stories live. Discover now