დაღლილი და დამქანცვი დღის შემდეგ,როგორც იქნა სახლში დაბრუნდი.შხაპი მიიღე და საწოლში შენი შეყვარებულის გვერდით მოთავსდი.იმის მაგივრად,რომ უფროს შენთვის დასვენების უფლება მოეცა პირიქით სახლშიც უამრავი საქმე გამოგატანა რათა დაგესრულებინა.საწოლზე წამოჯექი,ლეპტოპი აიღე და შენს საქმეს შეუდექი.
დიდი ხანი არც იყო გასული,რომ გვერდიდან რაღაც ხმები მოგესმა.თავიდან ყურადღება არ მიაქციე და შენი საქმე განაგრძე,მაგრამ ებმა უფრო მეტად იმატა და ამჯერად უბრალო ხმა ხმამაღალ კვნესაში გადაიზარდა.ლეპტოპის ეკრანს ორი წუთით მოწყდი და გვერდით გაიხედე,დანახულმა კი შოკში ჩაგაგდი.შენი შეყვარებული წელს ზემოთ შიშველი დავიდუს ქანდაკებასავით იწვა,ხელი კი შარვალში ჰქონდა.მონუსხული უყურებდი ამ სანახაობას,მაგრამ უეცრად ემაილის მოსვლის ხმამ გამოგაფხიზლა და იძულებული გახდი შენს საქმეს დაბრუნებოდი.სულ რაღაც ხუთ წუთში კი კისერთან ზედმეტად სასიამოვნო და ამავე დროს სველი შეხება იგრძენი.
შენი შეყვარებული კი შენს კისერს ისე ექცეოდა,როგორც მშიერი ლომი ხორცს.
მანამ სანამ სასურველი შედერილობა არ დაინახა არ მოგშორებია.სიამოვნების ზენიტში მყოფმა სამიშაოს თავი დაანებე და ბანგჩანი ლოგინზე დააწვინე თვითონ კი ზედ გადააჯექი.
-ჰმმ,მამიკო მგონი გართობის დროა.
ვნებით სავსე თვალებით უთხარი და ამჯერად შენ დაიწყე იმის დანიშვნა რაც შენ უკვე დიდი ხნის მანძილზე გეკუთვნოდა.ამ ყველაფრის კეთების დროს კი უეცრად ქვემოდან რაღაც პატარა და საყვარელი ხმები მოგესმა,ქვემოთ დაიხედე და ხელში კი შენი მძინარე შეყვარებული შეგჩა.იცოდი თუ როგორი ძნელი იყო ნამჯუნისათვის იყოს ლიდერი ისეთი ჯგუფისა,რომელიც მთელი მსოფლიოს გარშემო ყველასთვის ცნობილი.ზუსტად მათ ერთ-ერთ კონცერტზე გაიცანი ნამჯუნი.მას შემდეგ კი დიდი ხანია რაც ერთად ხართ. გეგონათ,რომ ფანები ამ ამბით დიდ აჟიოტაჟს ატეხდნენ,მაგრამ შეცდით თითოეული მათგანი ძალიან კარგად შეხვდა ამ ამბავს.ყველა ბედნიერი იყო იმ ამბით,რომ მათმა საყვარელმა ლიდერმა იპოვა სიყვარული.