კედელზე აგაკრო...თავი შენს კისერთან ახლოს მოიტანა....მისი ბუთქუნა ტუჩები კისერზე მოგაწება...ყველანაირად ცდილობდი არ ამოგეკვნესა...თავს ყველანაირად იკავებდი,მაგრამ ბოლო წვეთი ჯიმინის ცხელი ენა აღმოჩნდა...ამაზე კი თავი ვეღარ გააკონტროლე....და ამოიკვნესე...
-აჰჰჰ_შ/ს.
-რა იყო კნუტო...ასე ძალიან გსიამოვნებს..._ჯიმინი
-შეწყვიტე ლაპარაკი და რაც დაიწყე გააგრძელე..._შ/ს.
-მინდა რომ აქვე და ახლავე ძალიან ძლიერად გაგჟიმო..._ჯიმინი.
-და რა გაკავებს?_შ/ს.
-შ/ს....ნუ მიწვევ..._ჯიმინი
ბოლოს ეს სიტყვები იყო რაც გაიგონე....ვეღარც გაიზრე როგორ აღმოჩნდი ჯიმინის ქვემოთ მდივანზე...და ისიც ვერ გაიაზრე რომ სრულიად შიშველი იყავი...თვალს ვერ წყვეტდი ჯიმინის ბუთქუჩა ბაგეებს...ძალიან გინდოდა მისი დაგემოვნება და არც დააყოვნე...ხელით შენსკენ მოიზიდე და მის ბაგეებს დაეწაფე....ჯერ ზედა ტუჩის დაგემოვნება დაიწყე შემდეგ კი ქვედაზე გადახვედი...ისე გემრიალად წოვდი მის ტუჩებს,თითქოს გემრიელი კანფეტი ყოფილიყოს....მის მაისურს ხელები ჩასჭიდე და გადააძვრე...მის პრესს ხელი ჩამოუსვი და მისი ტატუსთან ახლოს ნიშნების დატოვება დაიწყე....მიუხედავად მისი გაფრთხილებისა....
-შ/ს....ეგ არ ქნა...._ჯიმინი.
-მოკეტე რა_შ/.
ნიშნების დატოვება განაგრძე და თან მის ორგანოს შარვლის გარედან ეხებოდი...შარვლის გახსნა დაიწყე...გააძრე და თან ბოქსიორებიც მიაყოლე...და იქედან კი მისი გამაგრებული ორგანო ამოხტა😂.შენ კი ხელი მოკიდე და მისი ნძრევა დაიწყე...შემდეგ კი ენა აუსვი და მთლიანად პირში ჩაიდე...თავის მოძრაობა დაიწყე და ჯიმინის კვნესაც გაიგე...
-აჰჰჰჰ კნუტო ძალიან კარგია აჰჰჰ....
მისი კვნესა მუსიკასავით ჩაგესმოდა ყურში...თავის მოძრაობას აუჩქარე,მაგრამ გაგაჩერა....
-კნუტო ჯობია ორივებ ვისიამოვნოთ...
მდივანზე დაწვა და შენ მის ზემოთ მოგაქცია...მისი პენისი ისევ პირში ჩაიდე და მინეტის გაკეთება გააგრძელე....მან კი შენს სველ საშოში სამი თითი შემოყო...
-აჰჰ ჯიმინ ეს ზედმეტი...
მაგრამ შენი სიტყვები არაფრად ჩააგდო...თითების მოძრაობა დააჩქარა...და შენც მის თითებზე გაათავე...მის პენისს ისევ წოვდი და თან ხელს იხმარებდი რადგან დიდი იყო...თავის რამდენიმე მოძრაობაში კი...
-შ/ს...გამოიღე ვათავებ...
მაგრამ შენ მისთვის ყურადღება არ მიგიქცევია და მანაც შენს პირში გაათავა....გაათავა თუ არა შენი საშოს ენით დამუშავება დაიწყო...ენას იმ სიღრმეზე გიდებდა სანამდეც შეეძლო...ლოკავდა და წოვდა შენს კლიტორს...
-იყავი კარგი გოგო და გაათავე მამიკოსთვის...
ეს შენთვის ბოლო წვეთი აღმოჩნდა და ესე რომ ვთქვათ მის ენაზე გაათავე...მან კი მაინც განაგრძო კუნის გაკეთება...ბოლოს კი კალთაში ჩაგიჯინა და უფლება მოგცა შენ "გეჭენებინა"...მის პენისს ხელი მოჰკიდე და შენს საშოს დაუმიზნე და ფრთხილად დააჯექი...ეს ისეთი სასიამოვნო იყო რომ ორივემ ძლიერად ამოიკვნესეთ...
-აჰჰჰჰ..._შ/ს/ჯიმინი
მის მკერდზე ხელები მოათავსე და მოძრაობა დაიწყე...მოძრაობდო და თან ორივე კვნესოდით...ჯიმინი მიხვდა რომ დაიღალე და ეხლა ის მოექცა შენს ზემოდან...ისე ამოგატრიალა რომ შენიდან არ გასულა...და მოძრაობა ჯერ მელი ტემპიტ დაიწყო...
-აჰჰჰ მამიკო გთხოვ უფრო სწრაფად...
შენი წვალება ძალიან მოსწონდა და ამიტომ მოძრაობა უფრო ნელა დაიწყო...
-კარგი რა მამიკო გთხოვ და ნებისმიერ რამეს გავაკეთებ...._შ/ს
ჯიმინსაც ეს უნდოდა
-ანუ ნებისმიერს არა...კარგი..._ჯიმინი
მოძრაობა ცხოველური გახადა და შენც კვნესას ვეღარ აკონტროლებდი...რამდენჯერმე გამოვიდა და ისევ ძლიერად შევიდა...ეს ისეთი სასიამოვნო იყო,რომ სადაცაა სიამოვნებისგან გული წაგიბიდოდა...რამდენიმე ბიძგის შემდეგ კი იგრძენი რომ ათავებდი...
-აჰჰჰ მამიკო ვათავებ...
-ცოტაც მოითმინე...
გითხრა და შენც შეეცადე თავი შეგეკავებინა...ლოდინი დიდხანს არ დაგჭირვებია,რადგან გაიგონე თუ როგორ გითხრა რომ გაგეთავებინა და შენც როგორც იქნა სანატრელ ორგაზმს მიაღწიე...შენ გაათავე მაგრამ ჯიმინი ისევ აგრძელებდა შენში მოძრაობას რამდენიმე ხნის შემდეგ კი მანაც გაათავა შენში...კიდევ კარგი რომ ორსულობის საწინააღმდეგო წამლებს სვამდი...მდივანზე ორივე ზურგით დაეცით და ღრმად დაიწყეთ სუნთქვა....
-ჰჰჰმ ეს ძალიან მაგარი იყო...._შ/ს.
-ჰმჰჰ კნუტო ეხლა კი...._ჯიმინი.
მდივნიდან ადგა და კარადასთან მივიდა...შენ თვალს ადევნებდი ამ საოცარ სანახაობას და ვერ იჯერებდი რომ შენ მასთან იწექი...ჯიმინი შემობრუნდა თუ არა სახეზე ოფლმა დაგასხა...შენსკენ წამოვიდა...მუხლებზე დადგა....ტრაკით მისკენ შეგატრიალა და უკანალში ეს პატარა შეგიდო....