Drugie spotkanie
Taiju Oki
Widzicie się codziennie w szkole i w weekendy.
Yuzuriha Ogawa
Spotkałyście się dzień po zapoznaniu ze sobą. Opiekowałyście się zwierzakami w schronisku, rozmawiałyście na temat pupilów itp.
Gen Asagiri
Nastolatek znowu przyszedł do kwiaciarni, żeby podziękować za kwiaty i jednocześnie zaprosić Cię. Poszłaś z nim pod jednym warunkiem, gdy skończysz pracę, więc Gen przyszedł po ciebie o 17:00. Podczas spotkania rozmawialiście dosłownie o wszystkim.
Tsukasa Shishio
I/K zaproponowała wypad do kina razem z Tsukasą. Zgodziłaś się, bo nie miałaś nic do roboty. Wszyscy przyszliście punktualnie, przywitaliście się i poszliście zapłacić, kupić przekąski i na samym końcu wejść na salę kinową.
Senku Ishigami
Tak jak zawsze po lekcjach byłaś w laboratorium, a do ciebie dołączył Senku. Dogadywałaś się z nim, pomagaliście sobie nawzajem, słuchaliście muzyki i jedliście lunch.
Kohaku
Po waszym pierwszym spotkaniu umówiłyście się na zakupy do galerii handlowej. Podczas pobytu świetnie się bawiłyście a na sam koniec zakupów poszłyście na wrotkowisko.
Chrome
Po pierwszym spotkaniu chłopak zaprosił Cię do studia karaoke. Po godzinie odechciało Wam się śpiewać i udaliście się do salonu gier a na samym końcu skierowaliście się na pobliską łąkę, aby pooglądać gwizdy.
Ukyo Saionji
Przed świętami wybrałaś się do galerii handlowej, aby kupić dekoracje do domu. Gdy szukałaś lampek zauważyłaś znajomą czuprynę, był to ten sam facet, który uratował Ci życie. Podeszłaś do niego, przedstawiłaś się i podziękowałaś za ratunek. Ukyo zaproponował wspólne zakupy świąteczne, nie mogłaś mu odmówić.
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Teen FictionAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!