Jego reakcja, gdy piłujesz sobie paznokcie.
Taiju Oki
- Y/N, możesz mi powiedzieć co to jest? - wskazał na przedmiot, który trzymałaś w ręce.
- To jest pilniczek do paznokci.
- A wypiłuje to też pięty? - zapytał z nadzieją.
- Wątpię kochanie, ale w łazience masz pumeks.
Yuzuriha Ogawa
- Ale masz piękne paznokcie, tylko nie spiłuj ich za bardzo, bo będziesz żałowała.
Gen Asagiri
- O! Masz taki sam jak ja. - przysiadł się do ciebie na kanapę i razem.
Tsukasa Shishio
- Oho! Kolejna będzie szpony pielęgnowała i wbijała w co popadnie.
- Czy to jakiś problem? - zapytałaś chłopaka, gdy wyostrzyłaś jednego paznokcia.
- Nie kochanie, piłuj sobie. 😁
Senku Ishigami
- Kochanie, co ty robisz?
- A piłuję sobie pazn-... chwila... powiedziałeś do mnie kochanie?
- 😶
- SENKU-CHAN! - przytuliłaś chłopaka i pocałowałaś. - Pierwszy raz coś takiego słyszę od ciebie.
- Taiju mi powiedział, że tak się najlepiej zwracać do miłości swojego życia.
- Awww. - wtedy totalnie zapomniałaś o paznokciach i przez cały dzień uśmiech nie schodził Ci z twarzy.
Kohaku
- To ty masz paznokcie? Myślałam, że to tipsy.
- Dzięki 😑
Chrome
- Ale misia. na co Ci te paznokcie, one Ci tylko przeszkadzają w życiu.
- Ich podstawowym zadaniem jest ochrona wrażliwych zakończeń nerwowych znajdujących się na końcach palców, zarówno u dłoni jak i u stóp. - i tak dałaś mu wykład na temat paznokci. Chłopak na zawsze zapamięta sobie teorię związaną z paznokciami.
- Dobrze, piłuj je!
Ukyo Saionji
- Kotku, zaproponuję Ci kosmetyczkę, żeby ona Ci to zrobiła, ostatnim razem skończyło się na wylewie krwi.
- Dobra, ale ty płacisz.
- Ile? - zaczęłaś wszystko wyliczać, razem z dojazdem w dwie strony, koszt wizyty, dodatkowe zabiegi.
- To wyjdzie ok. 8430,00 jenów (300 zł).
- Niech stracę.
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Teen FictionAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!