Gdy przeklniesz
Taiju Oki
Wracałaś ze szkoły wyklinając w myślach na babkę od matematyki. Dzisiaj zaczęła się do wszystkich przymilać. Ciekawiło Cię, czy chciała w ten sposób oszukać Was, czy samą siebie. Po drodze spotkałaś Taiju, chłopak zaproponował spacer po parku. Z wielką chęcią przystałaś na pomysł partnera.
- Co ty taka zdenerwowana?
- Baba od majzy zaczęła mnie wkurzać, to jej powiedziałam, że przymilanie się jeszcze bardziej Nas wk*rwi. - nastolatka zamurowało.
- Kicia, musisz zważać na słowa.
- A kto mnie ukarze?
- JA!
- Jeszcze czego!
Yuzuriha Ogawa
Bawiłaś się z dziećmi w przedszkolu razem z Yuzurihą, ponieważ temu również podlegał wolontariat w Waszej szkole. Maleństwa zaczęły Cię irytować po niecałej godzinie. Zwróciłaś się z pomocą do swojej dziewczyny.
- Yuzuriha mogłabyś mi pomóc z dzieciakami, bo strasznie mnie wk*rwiają i mam ochotę je rozszarpać. - powiedziałaś szeptem.
- Spokojnie kochana, zrób sobie przerwę. Pamiętaj, że to tylko dzieci.
- Właśnie... dzieci...
Gen Asagiri
Jeśli chodzi o przeklinanie rzadko to robiłaś. Musiałoby Cię coś naprawdę zdenerwować. Tego dnia nic Ci nie wychodziło, klienci skarżyli się na ,,porozwalane" kwiaty, pokłóciłaś się z rodziną, a w dodatku Gen nie odbierał od ciebie telefonu. Zamknęłaś wcześniej kwiaciarnię i udałaś się do domu, aby zregenerować siły. Podczas twojego relaksu do drzwi cały czas ktoś się dobijał. To był Gen.
- Cześć kwiatuszku! Wybacz, że nie odbierałem, ale byłem w szpitalu u dzieci, aby je zabawić iluzją. - wszedł do środka i pocałował w wargi.
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Dla nastolatkówAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!