Gdy kładziesz nogi na jego/jej kolana.
Taiju Oki
Wracałaś ze szkoły, wymęczona po 9-ciu lekcjach. Gdy weszłaś do mieszkania zobaczyłaś jak twoja mama rozmawiała z Taiju. Przywitałaś się z nimi, a następnie udałaś się wraz z ukochanym do twojego pokoju. Rzuciłaś torbę w kąt i usiadłaś na łóżku.
- Jak było?
- Okropnie, 9 godzin w plecy.
- Zrobię Ci herbaty. - Taiju poszedł do kuchni i po 5-ciu minutach wrócił z gorącym naparem w twoim ulubionym kubku. Usiadł obok ciebie i podał naczynie z cieczą. Położyłaś nogi na jego kolanach po czym od razu poczułaś ulgę.
- Nie za dobrze Ci?
- Jest idealnie. - Taiju delikatnie cię przytulił i zaczął gładzić twoje nogi.
Yuzuriha Ogawa
W ten weekend postanowiłyście zrobić wieczór filmowy u Ogawy. Przyszłaś do niej wcześniej, aby pomóc jej z przygotowaniem wszystkiego. O 17:00 włączyłyście komedię. Zaczęło Ci się robić zimno, poprosiłaś Yuzurihę o kocyk, dziewczyna przyniosła Ci bardzo długie i ciepłe przykrycie. Okryłaś się cała i przytuliłaś się do ukochanej.
- Lepiej?
- O wiele. - położyłaś nogi na kolana dziewczyny, a ona zaczęła cieszyć się jak głupia.
Gen Asagiri
Mieliście dzień na leniuchowanie. Leżeliście dobre 3 godziny, nie chciałaś wstawać, ale obiad się sam nie zrobi. Gdy posiłek był gotowy zawołałaś Gena i położyłaś napełnione talerze na stole. Podczas jedzenia byliście wystarczająco blisko siebie, abyś położyła mu nogi na kolanach.
- Na czułości Ci się zbiera? - uśmiechnął się mentalista.
- A może 😁
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Teen FictionAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!